return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]

Tim81
Op de website van Sasha staat dat hij op 21 mei draait in Fabric, Londen! Dan is zijn optreden in Duitsland toch weer wat minder interessant voor mij... Ik vind dat dit wel een eigen thread verdient! Daarom even de eerste gesprekken over deze avond uit de thread van Sasha @ Neuss gekopieerd:

quote:
Originally posted by Tim81
21 mei - Sasha @ Fabric (van zijn eigen site)

Dat klinkt natuurlijk ook wel erg gaaf! Weekendje Londen is wel wat duurder, maar ook helemaal niet verkeerd natuurlijk....

Het leven bestaat uit keuzes maken!

quote:
Originally posted by Dj Lex
Als alles meezit zit ik tegen die tijd in London :D

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja ik ga ook regelen om naar Londen te gaan! Fabric rules natuurlijk! :crazy:

nee man, gewoon naar beide gaan! :cool:

quote:
Originally posted by Tim81
dat zit er niet in denk ik... Maar een weekendje Londen sounds great! Zelfs wanneer de Premier League al is afgelopen... Fabric wilde trouwens nog niks bevestigen over die datum, in verband met het kopen van tickets! Ik had ze gemaild, maar enige antwoord was: "Check our site"

Nu kunnen we het hier verder over Sasha @ Fabric hebben!
Freezel
WOW :crazy: Als het goed is zit ik dat weekend ook in Engeland, dus dat komt zeker goed uit! :D
Tim81
Wat doet iedereen 'toevallig' dat weekend daar?!
tijs08
ligt er natuurlijk aan hoe lang hij gaat draaien op beide plaatsen, maar ik heb toch wel de fabric als 1e keus! Is ook goedkoper als je het mij vraagt, met ryanair ben je er al voor 25 euro en weer terug...

quote:
Originally posted by Dj Lex
Als alles meezit zit ik tegen die tijd in London

dat zou heel goed uitkomen dan :D
Dj Lex
Lijkt me erg gaaf dit :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland