|
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ken je het verhaal van die jongens die naar Sasha @ Fabric zouden gaan...
die gaan zeer waarschijnlijk niet! :(
Onverwacht hebben we de nacompetitie bereikt met voetbal en dankzij 2 goals van emre is de finale binnen handbereik... En die promotiewedstrijd wordt natuurlijk uitgerekend op zondag 22 mei gespeeld! |
Zo he, dat is wel effe kut :(
Balen man! :( Natuurlijk is het voetballen vet, maar verder is het mooi klote :(
Wat ga je met die kaartjes en de tickets doen dan? Kan je die niet verkopen ofzo hier? |
|
|
| Tim81 |
| Ja, we zouden met z'n drieen gaan... en die 3e jongen (Lex) voetbalt niet, dus die wil gewoon nog gaan! Het zou mooi zijn als ie 2 andere gasten meekrijgt, dan kunnen we alleen de tickets omboeken! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ja, we zouden met z'n drieen gaan... en die 3e jongen (Lex) voetbalt niet, dus die wil gewoon nog gaan! Het zou mooi zijn als ie 2 andere gasten meekrijgt, dan kunnen we alleen de tickets omboeken! |
Goed klote gasten!!!! :whip:
Dat klote voetbal ook altijd... ik zou het wel weten... jullie hebben vast wel een reservebank? of zijn jullie onmisbaar?! :rolleyes: |
|
|
| Tim81 |
Haha, helaas zijn wij onmisbaar :p!
Is er hier nog interesse van 3 personen voor een reisje naar Londen?!?
Vertrek: Zaterdag 21 mei (9.00 uur)
Terug: Maandag 23 mei (18.00 uur)
2 hotelovernachtingen in Hotel Westpoint in 3-persoonskamer
3 kaartjes voor Sasha @ Fabric |
|
|
| Partyhardy! |
Wat een losers zijn jullie. Volgens mij liggen jullie ons te en? Je gaat voetbal toch niet voor Sasha in Londen zetten? Ik zou sporten voor mijn lol, het moet niet mijn leven gaan bepalen... :eyespop:
Serieus, regel gewoon vervangers in dat elftal ipv vervangers voor Londen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|