|
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
|
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Welke wijk ligt Fabric eigenlijk precies... i.v.m. locatie van hotel in Londen?! In november zat ik in een hotel vlakbij Station Paddington, dat was ideaal! |
Streetmap :) dat rare vierkantje/sterretje in het midden is de Fabric :p
Er staan ook hotel recommendations bij :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik lees in andere threads (progressive topic) diverse berichten over Sasha @ Fabric... laten we het centraal houden ;)
De datum is door Fabric nog niet bevestigd, maar op globalunderground.co.uk worden deze berichten eveneens gemeld! |
In de Sasha-nieuwsbrief, waar hij het over zijn 'tour' had oid stond de Fabric wel gewoon bevestigd op 21 mei...dus je kan er gewoon vanuit gaan dat het doorgaat.
Ik ga hem 4 dagen later wel zien, in Neuss :) |
|
|
| Tim81 |
Lekker hoor!!!!!!!!!!!!!!
Tickets geboekt bij FABRIC en vliegreis bij Easyjet...
LONDON HERE WE COME !!!!!!!!!!
:toothless :D :toothless :D :toothless |
|
|
| Djeebie |
| Zou meneer Sasha misschien ook nog in Leeds draaien dat weekend :D Ik zit van 21 t/m 24 mei in Leeds namelijk. |
|
|
| Tim81 |
ik zie het niet op zijn website staan... maar ja, wie weet komt er nog 'wat leuks' langs in Leeds!
Helaas kwam het niet zo goed uit om vrijdag 20 mei al te gaan, maar Jimmy van M had natuurlijk ook leuk geweest om mee te pakken! Al komt die ook naar Panama tegen die tijd... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|