|
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05]
|
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Daarna vlucht gemist en 14 uur wachten op het vliegveld voor de volgende :P Maar we hebben het overleefd :D |
haha lullig! Maar de rest van het verslag klinkt goed, cool hoor! :toocool: |
|
|
| Partyhardy! |
Tsja waar moet je beginnen na zo'n vet weekend? :toocool:
Kwam zaterdagmiddag pas laat aan in Londen dus niks gezien en meteen met Tijs, Lex en die maat van me een kroeg ingedoken om de FA CUP finale af te kijken, penalty's: altijd spannend! :D
Daarna naar die maat zijn huis gegaan, aan de rand van Londen, ff klaar gemaakt en richting Fabric :cool:
Bij aankomst echt een gigantische rij die helemaal de hoek om ging aan het einde van de straat :eek: Omdat ik nog de kaartjes had van Tim en David naar achteren gelopen want als je tickets hebt ben je nog sneller binnen dan de guestlist :tongue2 dus daar achteraan die tickets vrij snel verkocht natuurlijk en toen naar binnen! :)
De Fabric is echt een donker hol dus dat zijn al de perfecte ingrediënten om LOS te gaan en LOS ging het! :crazy: Heb niks van Paolo Mojo gehoord maar daar kwam ik ook niet voor! iets voor 2-en op de volgepakte dansvloer aanbeland en Sasha ging beginnen! :tongue3
Hij begon vrij rustig, goede opbouw en werkte steeds naar een steviger tempo toe. Na een uur draaide hij een rits onwijs brute platen, niet meer normaal. Stevig, doorrollend, diep en met climaxen! echt bizar! Iedereen ging er ook helemaal voor! Maar een paar bekende platen gehoord. Kling & Chables - Parallel Realities (Habersham Git Er Dun Mix) heel vet! en hij draaide ook dat soul nummer of wat het ook is, wat ook in zijn Essential Mix zit, heel rustig ineens midden in zijn set en vanuit daar liet hij Sebastian Ingrosso - Get it back er in knallen! beuken! hehe :eyes:
De laatste drie kwartier trakteerde hij ons nog op wat breaks, waarbij zijn eerste toegift echt een sublieme vette plaat was, zit ook in zijn Essential Mix, rond 105 minuten ofzo, heb de EM nu niet bij de hand want mijn computer is thuis gecrashed! echt ! :(
Deze set van Sasha was nog beter en genialer dan die van hem in Antwerpen. Duidelijk zijn vetste set ooit! :crazy: Hij staat echt mijlenver boven andere dj's, it's that simpel.
Al met al helemaal waard deze trip!
en Tim en David, sorry voor dit enthousiaste report, vertel me in ieder geval dat jullie die ing voetbal wedstrijd gewonnen hebben! :) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en Tim en David, sorry voor dit enthousiaste report, vertel me in ieder geval dat jullie die ing voetbal wedstrijd gewonnen hebben! :) |
Hehe, ik had niet anders verwacht! Zeker balen dat we er niet bij waren, maar we hebben die ing finale gewonnen... dus ook een aardig feestje gehad! Alleen qua muziek komen ze in de kantine niet verder dan Darkraver - Komt ie dan he :( Oh ja, David kreeg de plaatselijke DJ nog zo ver om Breezer op te zetten, maar toen kwam alweer de volgende meezinger!
Nog bedankt voor het verkopen van onze kaartjes!
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Daarna vlucht gemist en 14 uur wachten op het vliegveld voor de volgende :P Maar we hebben het overleefd :D |
Lekker handig.... Kost zeker ook weer een hoop extra centen! En wat doe je in godsnaam zo lang op een vliegveld :( Ik vind een uur vertraging altijd al vervelend! |
|
|
| tijs08 |
Tsja waar moet je beginnen na zo'n vet weekend? :toocool:
|
Ten eerste bij te zeggen dat het 'the best weekend evaaah' was :crazy:
Kan eigenlijk weinig toevoegen aan de bovenstaande enthousiaste verslagjes! Ben het er natuurlijk mee eens :D
Zeker weten Sasha's beste set die ik tot nu toe van hem heb gehoord!
En misschien wel de beste set die ik ooit heb gehoord... Ik heb net die EM binnen en heb alweer 40 minuten kippenvel nu... oogjes dicht en ik sta weer in de Fabric! Wat een waanzinnig vette locatie ook! Kan geen ene club bedenken die ook maar in de buurt komt! De sfeer die er hangt die word gemaakt door de inrichting maar ook door het publiek was gewoon perfect! Want wat hing er een super sfeer! Het was f*ckin druk, maar ja ' It'... dat was te verwachten. Bijna iedereen uit zijn dak, en los op iedere tune!
Dat van dat vliegtuig is inderdaad wel klote... heeft ons 60e extra gekost.. wat nog wel meevalt, maar 13 uur op een Terminal doorbrengen met karretjes waar geen statiegeld op zit is vrij saai, ja! :p Reden was dat onze bus tot 2 keer toe niet kwam opdagen en hij niet stopte bij een halte waar we stonden te zwaaien. Toen bleek de bus er ook nog eens 1 heel uur langer over te doen dan op de heenreis (wat wij natuurlijk niet konden weten) en ja, dan mis ondanks dat je om 1315 de bus wilt hebben (die iedere 15 min gaat) toch je vlucht van 1700! :whip:
Maar dat mocht de pret allemaal niet drukken! We hebben een fantastisch weekend gehad en 1 ding is wel duidelijk natuuurlijk!
Volgend jaar 100% weer! :crazy:
| quote: | Originally posted by Tim81
Zeker balen dat we er niet bij waren, maar we hebben die ing finale gewonnen... dus ook een aardig feestje gehad! |
Beter dan! Gefeliciflapstaard jongens! :thepirate |
|
|
| SnuggLe |
Bedankt voor de leuke reports mannen! Zeer enthousiast, zeer leuk! :)
Jullie hebben het wel naar je zin gehad dus :D
Hij staat echt mijlenver boven andere dj's, it's that simpel.
|
I second that :)
ps. Tijs, kan je in de vette tunes thread kijken, zoek een idee van Greg Benz...en jij bent da 'benzman' ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|