|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
|
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Dus het wordt toch:
22.00-24.00: DJ Mason
24.00-05.00: Tiësto
05.00-07.00: Mark Norman
en in de andere zaal staat Montana.
Las ik op het CC forum. Dus toch Mark Norman afsluiten. We wilden er pas rond 1 uur zijn zijn maar nu stel ik toch voor om al voor 12-en binnen te zijn :cool: |
Is ook wel het meest logische natuurlijk, maar toch wel jammer. Dan maar voor 12-en binnen! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Is ook wel het meest logische natuurlijk, maar toch wel jammer. Dan maar voor 12-en binnen! :D |
Logisch misschien wel omdat Mark Norman harder draait. Slim is het niet want ten eerste is het veel mooier om de ISOS release party af te sluiten met classics en ten tweede kun je er nu van uit gaan dat zo'n 70% van de mensen tussen 5 en half 6 naar huis zal gaan, helemaal omdat iedereen de dag erna op koninginnedag ook nog wat wil gaan doen. Beetje jammer dus... |
|
|
| subtrance |
ik had ook liever tiesto willen zien sluiten met de isos classics maar gaat dus niet gebeuren. ben bang dat ik het om 5 uur dan ook wel aardig heb gehad, maar zal toch moeten blijven ivm treinen enzo...ach ja, misschien weet mark norman me deze keer eens te verrassen..een mooie avond wordt het sowieso!
:eyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by subtrance
ik had ook liever tiesto willen zien sluiten met de isos classics maar gaat dus niet gebeuren. ben bang dat ik het om 5 uur dan ook wel aardig heb gehad, maar zal toch moeten blijven ivm treinen enzo...ach ja, misschien weet mark norman me deze keer eens te verrassen..een mooie avond wordt het sowieso!
:eyes: |
hehe gaan jullie weer helemaal treinen vanaf Maastricht? :tongue2 |
|
|
| TranceFool |
| Hoe gaat de hele Rotterdamse bups naar de HMH? Ik zit erover na te denken om toch nog te gaan, er wil alleen niemand mee. Dus zijn er TA´s die vanaf Rotjeknor met het openbaar vervoer naar de HMH gaan en die mij niet tot last zien :p ? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|