|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
|
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
en de Rui da silva - Touch me fans, stem daar aub op!
Die moet ik gewoon horen en had echt verwacht dat deze enorm veel stemmen zou krijgen, maar dat valt reuze tegen.... |
Ook een heerlijke track inderdaad!
Ik hoop wel dat er van te voren word aangegeven hoe laat Tiesto draaid.. want als Mark Norman afsluit ben ik weg om 5 uur :) Wil namelijk wel het ISOS gevoel over houden als ik weg ga...
Ik denk btw niet dat dat het geval zal zijn aangezien hij een favorieten uurtje doet... lijkt mij dat dat toch wel het laatste uur zal zijn... eruit met Classics net als bij TIC... |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by tijs08
Mijn stem gaat trouwens naar Lange - I Believe (DJ Tandu Remix) |
Vet nummer, daar zou mijn stem ook heen gaan als ie niet naar Perception was gegaan. Maar ik zie dat Perception al bijna zeker gedraaid gaat worden.... BETER! :D
GVD ruim 3 maanden niet naar een goed feest gegaan.... ik heb er een zin in! |
|
|
| dj_spare |
| hmm, nog steeds geen medereiziger gevonden, ik ga wel in mijn Remy denk ik, betekent wel dat ik een kaartje over heb :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by tijs08
He Remy, als je nou slim bent stem je voor een andere.... Open Your Eyes draaid hij toch wel! Die zit nog in bijna ieder setje van hem de laatste tijd :D
En ik ga dus ook eindelijk weer een keer feesten in de HMH!! Hopen dat Mark Norman het rustig aan doet, want heb natuurlijk het liefst zin in een feest in ISOS stijl en niet in de tegenwoordige trance stijl... :)
Mijn stem gaat trouwens naar Lange - I Believe (DJ Tandu Remix) |
ja daar heb je ook wel gelijk in, daarom heb ik ook nog niet gestemd. Maar wat mij betreft staat er geen 1 slecht nummer op de ISOS serie en maakt het mij eigenlijk niet uit wat hij dat uur daar draait want alles is vet. Maar Open your eyes is goddelijk. Maar die word idd toch wel gedraaid.
Dus de eerste die wil dat ik voor een bepaald nummer moet stemmen moet het zeggen en dan neem ik dat nummer wel als stem. :tongue2 Zo ben ik wel, meest sociale jongen van de site. Dat was al reeds bekent natuurlijk..:tongue2
En krijg met de dag meer zin in dit feest. :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hmm, nog steeds geen medereiziger gevonden, ik ga wel in mijn Remy denk ik, betekent wel dat ik een kaartje over heb :p |
Is die voor Donnie?!!!???!!!!:eyespop: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|