|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
|
|
|
| M_Peror |
| Ik zou zo lang mogelijk wachten met stemmen. Als je vijf favoriete platen hebt waaruit je moeilijk kunt kiezen en er blijken er straks al vier in de tussenstanden in de top tien te staan, dan kun je dus beter op de vijfde stemmen. :) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik zou zo lang mogelijk wachten met stemmen. Als je vijf favoriete platen hebt waaruit je moeilijk kunt kiezen en er blijken er straks al vier in de tussenstanden in de top tien te staan, dan kun je dus beter op de vijfde stemmen. :) |
Je kan je stem ook wijzigen;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jappio
Mooi zo, ben ik niet alleen met al die kleffe, onder invloed van bepaalde drugs verkerende stelletjes :toothless |
Met wie ga je dan? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Remy D
ga voor Open your eyes maar heb nog niet gestemd |
He Remy, als je nou slim bent stem je voor een andere.... Open Your Eyes draaid hij toch wel! Die zit nog in bijna ieder setje van hem de laatste tijd :D
En ik ga dus ook eindelijk weer een keer feesten in de HMH!! Hopen dat Mark Norman het rustig aan doet, want heb natuurlijk het liefst zin in een feest in ISOS stijl en niet in de tegenwoordige trance stijl... :)
Mijn stem gaat trouwens naar Lange - I Believe (DJ Tandu Remix) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Open your eyes draait hij idd toch wel, favoriete track van een erkend fan van hem, en dat weet hij dondersgoed.
I Believe, goede keus!
Mark Norman sluit waarschijnlijk af, dan mogen de remmen wel los en de tech trance uit de speakers knallen vind ik.
en de Rui da silva - Touch me fans, stem daar aub op!
Die moet ik gewoon horen en had echt verwacht dat deze enorm veel stemmen zou krijgen, maar dat valt reuze tegen.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|