|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
|
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik zou 1500 man nou niet gelijk intiem noemen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de sfeer. |
1500 man in een club is natuurlijk wel een stuk intiemer als 25.000 man in een stadion. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
dat bedoelt ie toch ook juist |
Hij bedoelt dat armin op de ocean diva wel intiem is vergeleken met tiesto in de hmh. En idd, 1500 op een boot is nog altijd intiemer dan 5000 man in de hmh. Maar ik doelde dan weer meer op de solo's uit 2000/2001, met 300 man in een kleine club. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Hij bedoelt dat armin op de ocean diva wel intiem is vergeleken met tiesto in de hmh. En idd, 1500 op een boot is nog altijd intiemer dan 5000 man in de hmh. Maar ik doelde dan weer meer op de solo's uit 2000/2001, met 300 man in een kleine club. |
Das natuurlijk het ultieme van intimiteit. Heb zelf helaas alleen maar solo's in de Eau meegemaakt in die periode, dus 2000+ man in die toko.... |
|
|
| Glaniskanis |
ah oke heb ik het fout gelezen :)
ben het ook eens met ding chavez... we willen weer 300man in een club-avonden!! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Vertigo
draait :o |
mensen die enorm de drang lijken te voelen spellingsfouten te moeten bekritiseren zonder enige aanleiding (want tis niet of je t niet begrijpt) schijnen nogal onzeker in het leven te staan en over het algemeen moeite te hebben hun zegje te doen omdat ze bang zijn dat mensen desinteresse zullen tonen en zich daardoor een gigantische kneus voelen:)
Nu vrees ik dat vooral in dit tijdperk van taalsverbastering en de breezerspelling op de nominatie staat de nationale multiculturele nieuw nederlandse taal te worden jouw syndroom best wel van ernstig formaat lijkt te zijn.
Ik wijs hierbij met klem op onze wet "vrijheid in het uiten van een mening die niet als beledigend wordt beschouwd als je mazzel hebt" en zal zeker geen schuld bekennen als duidelijk wordt bij nader ondersoek dat je zelfmoord hebt gepleegt naar aanleiding van mijn post.....
Tiesto in HMH doet me toch weer 2 keer omkijken,dus zal r toch s over na gaan denken;)
Tis een beetje dubbel aangezien ik de justB relaease party echt niet goed vond met een Ton TB die me constant de woorden oud,saai en simpel in mn kop zette en die ontvlucht ik eigenlijk altijd omdat ik zelf natuurlijk hartstikke oud ben maar mezelf best heel goed kan opdragen dat beeld niet te accepteren :D
jaja k hou me bek alweer :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|