|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
|
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by AversusZ
Misschien zorgt dit er wel voor dat het publiek voor een groot gedeelte uit echte liefhebbers bestaat. |
Of het zorgt voor een heleboel nieuwe aanmeldingen op het tiesto-forum... :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by tijs08
sorry, maar ben je dom ofzo?
Je kent de ISOS cds toch wel... en je kent MARK NORMAN...
geef mij 1 productie van Mark Norman die ook maar in de buurt komt van het ISOS gevoel.... |
Sorry voor mijn domheid....:rolleyes:
Je post was nou niet echt duidelijk, maar je verdere uitleg en die van Glanis zijn duidelijk en ik ben het hier ook helemaal mee eens. |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Ik denk dat Mark Norman er meer is voor afsluiting of misschien als tussenstation van tijs zijn set.
Je kan daar moeilijk op zo'n party de hele avond softe dingen gaan draaien. |
|
|
| arjoderoon |
maar er is niet een playlist die al vaag bekend is?
ben benieuwd of hij het niveau van isos 2 weet te benaderen.. dat is nog steeds de beste van de huidige 3.
mijn eerste feestje was tiesto solo in the palace 09-11-2000/2001?
wat een onwijs vet feest daaro. Alleen jammer dat er ook toen al te veel mensen waren die niet eens wisten wie tiesto was :s dat werd die feestjes erna in the palace alleen maar erger. |
|
|
| SaBi |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Of het zorgt voor een heleboel nieuwe aanmeldingen op het tiesto-forum... :rolleyes: |
Ja , dat had ik id ook al gedacht . Als ze het echt goed willen doen , moeten ze eigenlijk nu een memberstop invoeren . Ik ben toch al member :D Maar ik twijfel eigenlijk ook nog tussen Everybody en deze . Heb trouwens nog nergens een prijs kunnen zien van everybody ... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|