|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
|
|
|
| TranceFool |
| Goeie ouwe tijd ja....zo kan ik me nog een feestje herinneren in de zomer van 2001 als het goed is, zomervakantie Lloret de Mar, discotheek Bumpers :D. Hoorde daar toen voor het eerst Hidden Flight (die bootleg met Kosheen)....echt helemaal geweldig was dat :) |
|
|
| Jappio |
Lol remco, die avond was ik daar ook. Heb toen ff met tiesto staan praten, en gevraagd of hij flight er nog ff opgooien. Wat hij dus met een grote glimlach deed :)
mooie avond.
Lijkt er wel op dat dit steeds meer de tiesto nostalgie thread wordt ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Lijkt er wel op dat dit steeds meer de tiesto nostalgie thread wordt ;) |
Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen?
Ik denk niemand eigenlijk :)
Een van de mooiste avonden met Tiesto vond ik, naast de Solo in 2001 in de Winkel van Sinkel, Impulz Outdoor in de Blackhole tent. |
|
|
| ahp2002 |
Ik was bij Tiesto - Magik 6, toen hij die mix cd opnam. Weergaloze avond!
En ook Tiesto op Innercity, eind 99, net na Ferry was geweldig. Alleen maar echte feestmensen. Super! |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen?
Ik denk niemand eigenlijk :)
Een van de mooiste avonden met Tiesto vond ik, naast de Solo in 2001 in de Winkel van Sinkel, Impulz Outdoor in de Blackhole tent. |
Sow idd met als afsluiter universal nation ingemixt na gatex, wat een gekkenhuis. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|