return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Ministry Of Sound Sthlm

Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Hur som haver så skulle det ju va hel kul om alla TAs kunde ses där...

Ja, det vet vi ju hur det brukar gå ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Aendy

Ja, det vet vi ju hur det brukar gå ;)
Umm hur? Ska väl inte va helt omöjligt. Eller som Gunde brukade säga "Ingenting e oomöjjligt" ;)
King of Clubs
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men det e bara å dra dit ändå, det är några TA som ska dit och som hade tänkt att mötas upp. Själv har jag lyckats hitta nån att dra med fast än att jag har taskigt med stålar.
Hur som haver så skulle det ju va hel kul om alla TAs kunde ses där...

det skulle vara jättekul att träffa alla och så, men jag vet inte.. man ska aldrig säga aldrig, men det är lite tråkigt att dra dit helt själv.. .. oxå dåligt med pengar och julklappar att köpa.. men, men det kommer ju fler tillfällen..
Gaby
Jag hörde att snacket om planen är bar arykte som har spridits för att öka Ministry of sounds försäljning av deras grejer (skivor, kläder, etc etc)

Tänk ifall vi oxå skulle ha MoS klubb här i Sverige? Faktiskt inte helt omöjligt att det kommer... ;)
Gaby
Hittade en notis om detta:

MOS KÖPER FLYGPLAN?
Ministry of Sound har gått ut med att de försöker köpa fyra flygplan av det australiensiska flygbolaget Ansett, som de hade tänkt använda som luftburna klubbar. Speciella DJ platser ska anordnas och ingen som är påverkad av någon drog, inklusive alkohol, kommer att släppas ombord. Rykten som börjat spridas hävdar dock att det inte ligger någonting i uttalandet utan att MOS bara gått ut med det för att höja sina försäljningssiffror.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden