return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 
[28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)

Disney
quote:
EMPORIUM NAAR BERENDONCK

Emporium, The Empire of Dance wordt mogelijk gehouden in de uiterwaarden bij Lent (aan de overkant van de Waal), maar die locatie is nog niet helemaal zeker. Volgens Groenlinks is het gebied waar het festival gepland is een "gevoelig natuurgebied". Ze vragen zich af het stilte gebied door de harde beats niet al te zeer aangetast word. Hierover zijn vragen in de Gemeenteraad gesteld.
Mocht Lent niet doorgaan dan heeft The Matrixx inmiddels een prachtige alternatieve locatie achter de hand. Emporium wordt dan gehouden langs het strand van recreatiegebied de Berendonck. Deze mooie en uitgestrekte recreatieplas ligt slechts 3 km van The Matrixx vandaan en biedt zowel logistiek als qua sfeer veel voordelen.

Emporium gaat dus hoe dan ook door op 28 mei!

Volgens dit bericht is het dus nog niet eens helemaal zeker of ze niet bij Lent kunnen, maar Berendonck is dus achter de hand. Lijkt me dat ze daar dan wel al de vergunningen voor rond hebben.
Ding Chavez
Stond vanochtend in de krant dat het al zeker is dat het niet doorgaat bij Lent, college heeft de vergunning afgewezen. De gemeente Wijchen heeft ook nog geen vergunning afgegeven voor de berendonck, maar die leken er wel positief tegenover te staan.
Marc.....S
quote:
Originally posted by Freek
Ik kom ook voor de Doornroosje tent:whip:

Hahahaha, doornroosje slet :D
tijs08
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Stond vanochtend in de krant dat het al zeker is dat het niet doorgaat bij Lent, college heeft de vergunning afgewezen. De gemeente Wijchen heeft ook nog geen vergunning afgegeven voor de berendonck, maar die leken er wel positief tegenover te staan.

Als ik zo dat stuk lees wat Disney postte vraag ik me toch sterk af hoe goed die locatie in Lent dan wel niet is...

Lijkt mij duidelijk dat die Berendonck een hele vette locatie is, met alle voordelen van dien. Waarom was dat dan niet de eerste keus??
Ding Chavez
Die locatie bij lent ligt tegenover de waalkade van nijmegen. Op zich een mooi uitzicht, maar de locatie zelf is gewoon een stuk weiland tussen de waal en een dijk.

Waarom de berendonck dan niet eerste keus was? Ik denk omdat dit feest met Nijmegen 2000 te maken heeft, ze het dicht bij de binnenstad wilde hebben.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland