|
[28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)
|
|
|
| Disney |
 |
|
|
| SnuggLe |
Op zich best leuke variatie....
Rachmad met technoclassics,
James Rushkin,
Tom de Neef,
Erick E,
Picotto,
Marco V.
Nog best aardige namen. Niet dat ik er heenga/kan, maar toch :) |
|
|
| Gotcha85 |
Zal hierbij zijn.. Lekker de hele middag chille in circus maximus.
Opzich wel standaard namen, maar heb de meeste toch nog niet gezien, dus dat maakt dan ook niet uit en voor de prijs hoef ik het ook niet te laten...
Tel daar nog 30 graden celcius bij op en dan kan t alleen maar mooi worden.. heb er zin in |
|
|
| Marc.....S |
| Het is alleen jammer dat er mensen komen die verkeerde bedoelingen hebben. Wat er hier in Nijmegen verteld wordt; is dat ze met metaaldetectors nu al naar wapens aan het zoeken zijn. En het blijkt dat ze al heel wat gevonden hebben. Van boksbeugels tot messen. Ik hoop dat het onzin verhalen zijn, en dat er gewoon lekker gefeest gaat worden. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Marc.....S
Het is alleen jammer dat er mensen komen die verkeerde bedoelingen hebben. Wat er hier in Nijmegen verteld wordt; is dat ze met metaaldetectors nu al naar wapens aan het zoeken zijn. En het blijkt dat ze al heel wat gevonden hebben. Van boksbeugels tot messen. Ik hoop dat het onzin verhalen zijn, en dat er gewoon lekker gefeest gaat worden. |
Ik geloof er eigenlijk geen snars van.
En zo wel, dan is dat echt mega-kansloos. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|