|
[28-05-05] Emporium: The Empire of Dance, Waalkadestrand Nijmegen (Lent)
|
|
|
| Freek |
Je hebt gelijk alles door elkaar dat gaat botsen.
Het gaat nijmegen kennende dan ook op vechten uitlopen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
omdat er geen prog gedraaid wordt? :rolleyes:
Staan zeker een 10tal kwalitatief goede djs:
Marco V
Mauro Picotto
JP
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Lucien Foort
ALs je dan van hakketakke hardstyl houd en je wilt niet teveel betalen voor een feest op een leuke locatie dan kan ik alleen maar concluderen dat het gewoon een goed feestje wordt.
Kijk dat er jouw muziek niet wordt gedraaid dat is iets wat je persoonlijke smaak kan noemen. Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is. |
Helemaal mee eens.
Als je ziet wat voor een namen er komen, en wat dat kost voor de bezoeker, dan is dat echt weinig. Mijn persoonlijke smaak zijn veel van deze dj's niet (die hierboven wel, maar de rest, nee dank je), maar dan hoeft het niet meteen een boutfeest te zijn. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basvh
......Maar als je vanuit hun concept denkt: Lage prijs, goede djs, mainstream dance stromingen dan kan je niks anders concluderen dat het een goed concept is. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens.
Als je ziet wat voor een namen er komen, en wat dat kost voor de bezoeker, dan is dat echt weinig. Mijn persoonlijke smaak zijn veel van deze dj's niet (die hierboven wel, maar de rest, nee dank je), maar dan hoeft het niet meteen een boutfeest te zijn. |
Dus een lage prijs met veel bekende dj's is een goed concept? :haha:
Ik persoonlijk zie een goed concept veel en veel uitgebreider... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Dus een lage prijs met veel bekende dj's is een goed concept? :haha:
Ik persoonlijk zie een goed concept veel en veel uitgebreider... |
Goede dj's voor een lage prijs is een deel daarvan ja. Kijk, als DV nu 30 euro goedkoper zou zijn, zou het concept toch beter zijn, niet? :)
Maar natuurlijk is een goed concept uitgebreider. Maar we zijn verwend in NL... Ik vind dit dus best een leuk concept, voor een schappelijke prijs. De Matrixx heeft veel 'vaste klanten', en voor zo'n prijs, in zo'n regio (waar toch al niet al teveel festivals / feesten zijn) is dat een goed concept. Zeker weten dat het daar druk wordt. |
|
|
| Marc.....S |
| quote: | Originally posted by Freek
.
Nee jij Amsterdam agency hoer. |
FF goed spammen Frekie he:rolleyes: www.amsterdamdjagency.pl :clown: volgende Arise moet je me voortaan maar boeken via mijn agency. Gaat je knaken kosten :o
:tongue2 ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|