|
|
| GrimReaper |
Eli vaan acid tai happo, jota löytyy montaa lajia. :stongue:
Tykkääkö kukaan muu tästä ah niin julmankauniista lajista jota harva nykyään tuottava artisti osaa tehdä hyvin. Minulle se on uponnut aina 90-luvun alusta asti ihan nykypäivään eikä loppua näy. Ja koska muutama tyylisuunnan suurista nimistä, Hardfloor ja Josh Wink juuri kävivät Suomessa, on intoni ollut suuri. Alla muutamia poimintoja suosikeistani:
Phuture - Acid Trax (1987)
Humanoid - Stakker Humanoid (1988)
Josh Wink - Higher State Of Consciousness (1995)
System 7 - Alpha Wave (Plastikman's Acid House Mix) (1995)
Hardfloor - Acperience 1 (1992)
Kertokaa omia mielipiteitänne acidista. |
|
|
| TomyS |
Pidän paljon.
Yksi parhaista mitä olen kuullut on: V-Ger & Soma - Dark Tendencies [1997] (Enemmänkin Acid Goaa)
Mutta herranjumala, että on massiiviset 303:set. :crazy:
Listataas muita:
UP! - Night Flight
Choci & Freedom Of Sound - Trancition [Mongolian 303 Heaven]
A & E Dept - The Rabbit's Name Was...[Original Mix]
Junk Project - Volume 1, eli Braintool, Tongasine & Research Future.
Lords Of Octagon - Adventure Trip 1, 2 & 3
K - Only The Strong
Solar Quest - Acid Air Raid [George's Allnighter]
Choice - Acid Eiffel
Cyber S - Reflexion |
|
|
| GrimReaper |
Uijui, muutama helmi ainakin joukossa, osasta en tiedä kun en o edes kuullu.
Itse olen enemmän sellasen astetta 'hempeämmän', vanhemman koulun väännön puolella, kuten esim. Cygnus X - Deliberation. Se goaan päin kallistuva menee jo ehkä vähän yli mun maun, myös tämä A*S*Y*S* ym. 'olevinaan kova' acid-materiaali on mielestäni suurimmaksi osaksi suht tylsää, ei oikein löydä sitä ideaa.
Kyllä ne vanhemmat biisit toimivat parhaiten tässäkin tyylisuunnassa, ainakin allekirjoittaneelle. |
|
|
| skip |
| tykkään kovasti haposta, mutta en tiedä juuri yhtään biisiä! muutaman tiedän, mutta lisää kaivataan kyllä paljon |
|
|
| GrimReaper |
| Mä laitan vaikka listaa mun suosikeista vähän myöhemmin, jahka ehdin. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|