| FredNova |
Gaat ID&T het durven? Ethias Arena of Flanders Expo?
Dit is een puur hypotetisch topic! :toothless |
|
|
| eieregooie |
| Als ze t al doen niet eind 2005 lijkt me... Zo dicht op de Nederlandse zullen ze wel niet doen... Innercity liep vorig jaar ook voor geen meter, vandaar die 2 voor de prijs van 1 actie... |
|
|
| Kaidreas |
neeeeeei... denk het niet. ma hoe groot is flanders expo eigenlijk??? kan het vergeleken worden met de RAI, want die is immens :eyes:
ma ze hebben eigenlijk nog niets in brabant, ja vlaanderen ook niet.
in die expo waar bati-bouw is---> zou anders ook best vet zijn. lasers gericht naar het atomium :cool: |
|
|
| FredNova |
begin November is ook eind 2005 he :)
ethias arena + grenslandhallen is bijna 30.000
flanders expo kan gerust 30.000 in alle zalen
zal veel afhangen van hoe Sensation verloopt (nu toch al kleine 8000 tickets weg) |
|
|
| The_G0dfather |
| tickets voor zo'n events zullen altijd wel allemaal verkocht raken, gewoon ff ergens aanbieden op een ndl site en ... hop sold out |
|
|
| djcresto |
de jaarbeurs in Utrecht vond ik toch ook een mega gebouw.
Op I Love techno is er toch altijd een 30000 man in 5 zalen. In Brussel zal er wel nog veel meer kunnen als alle zalen gebruikt worden. Los van dat denk ik niet dat er een innercity zal komen. |
|
|
| Kaidreas |
^och ja das juist I love techno was in flanders expo.. en kwas daar vorig jaar... wtf zit ik dan te vragen of het groot is :rolleyes:
twas ws een goed feesje toen :o :cool: |
|
|
| cyberia |
| Iedreen al vergeten dat innercity al is naar Brussel gekomen is?:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|