return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
Pages: [1] 2 
Innercity: eind 2005 in Gent of Hasselt?
FredNova
Gaat ID&T het durven? Ethias Arena of Flanders Expo?

Dit is een puur hypotetisch topic! :toothless
eieregooie
Als ze t al doen niet eind 2005 lijkt me... Zo dicht op de Nederlandse zullen ze wel niet doen... Innercity liep vorig jaar ook voor geen meter, vandaar die 2 voor de prijs van 1 actie...
Kaidreas
neeeeeei... denk het niet. ma hoe groot is flanders expo eigenlijk??? kan het vergeleken worden met de RAI, want die is immens :eyes:

ma ze hebben eigenlijk nog niets in brabant, ja vlaanderen ook niet.
in die expo waar bati-bouw is---> zou anders ook best vet zijn. lasers gericht naar het atomium :cool:
FredNova
begin November is ook eind 2005 he :)

ethias arena + grenslandhallen is bijna 30.000
flanders expo kan gerust 30.000 in alle zalen

zal veel afhangen van hoe Sensation verloopt (nu toch al kleine 8000 tickets weg)
The_G0dfather
tickets voor zo'n events zullen altijd wel allemaal verkocht raken, gewoon ff ergens aanbieden op een ndl site en ... hop sold out
djcresto
de jaarbeurs in Utrecht vond ik toch ook een mega gebouw.
Op I Love techno is er toch altijd een 30000 man in 5 zalen. In Brussel zal er wel nog veel meer kunnen als alle zalen gebruikt worden. Los van dat denk ik niet dat er een innercity zal komen.
Kaidreas
^och ja das juist I love techno was in flanders expo.. en kwas daar vorig jaar... wtf zit ik dan te vragen of het groot is :rolleyes:

twas ws een goed feesje toen :o :cool:
cyberia
Iedreen al vergeten dat innercity al is naar Brussel gekomen is?:p

Pages: [1] 2 
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium