|
Upcoming parties in BE, NL and GER
|
|
|
| FUSyke |
Retro:nervous:
De woensdag zal ik zeker en vast aanwezig zijn en mss ga ik nog wel eens een dagje als Ferry of D&S komen:) |
|
|
| Kaidreas |
seg ma ben ik het nu of doen ze nu eigenlijk gewoon hetzelfde gelijk 2 jaar geleden??
toen waren ferry, mike en marco v er ook |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Vrijdag 15 Juli 2005: Ferry Corsten + Illusion residents
Zaterdag 16 Juli 2005: Mike Koglin + Illusion residents
Woensdag 20 Juli 2005: M.I.K.E. + Marco V. + Elektrokid (level) + Illusion residents
Vrijdag 22 Juli 2005: Belgian Retro Night: Jan Vervloet, Franky Kloeck + residents
Zaterdag 23 Juli 2005: Danjo & Styles + Residents |
hell yeah, dat wordt keuzes maken, het zal toch van woensdag tot zaterdag worden anders is het een beetje gekkenwerk. Ofwel tentje ofwel appartementje afhuren, want op en neer gaan vanuit limburg is ook niet te doen. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
seg ma ben ik het nu of doen ze nu eigenlijk gewoon hetzelfde gelijk 2 jaar geleden??
toen waren ferry, mike en marco v er ook |
2 jaar geleden was het Marco V en Push Live. Dit waren toch een paar onvergetelijke momenten:) Ik denk dat Ferry er dan ook bij was maar ik ben het niet zeker. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by FUSyke
2 jaar geleden was het Marco V en Push Live. Dit waren toch een paar onvergetelijke momenten:) Ik denk dat Ferry er dan ook bij was maar ik ben het niet zeker. |
die was er ook bij ja, kheb toen nog Punk "meegezongen" toen hij dat draaide :D
mooie herinneringen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|