|
Upcoming parties in BE, NL and GER
|
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by emma
normaal wel ja
maar deze keer zou het in Fuse zelf zijn heb ik horen zeggen |
gewone verjaardag van fuse is in fuse zelf, ma 10 jaar was een speciale verjaardag, dus hebben ze dat @ Tours & Taxi gehouden, Geweldig feest trouwens toen :) |
|
|
| djcresto |
misschien spring ik hier wel eens binnen
 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
misschien spring ik hier wel eens binnen
|
Holy text bevel overdose, Batman!
Ik krijg huiveringen van die affiche, en ni alleen van 't design, maar ook van de definitie "Trance - Techno - House - Progressive"...
Dat wordt eigenlijk gewoon een avondje boenken voor de minderjarige jumperkes :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Holy text bevel overdose, Batman!
Ik krijg huiveringen van die affiche, en ni alleen van 't design, maar ook van de definitie "Trance - Techno - House - Progressive"...
Dat wordt eigenlijk gewoon een avondje boenken voor de minderjarige jumperkes :p |
da zou wel eens goe kunnen ;)
Volgens mij gaat er gewoon al geen volk zijn. Is nochtans een mooie, moderne, dure zaal met schitterend geluid. Maar het heeft ook zijn reputatie niet mee... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
My thoughts exactly! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|