|
|
| Kaidreas |
owkee, ik ben hier iets aan het uitwerken...
ik was op TE tegen gert bezig (hij was toen pretty wasted) elke keer wanneer hij iets doms zei, moest hij me 50 euro geven.
ma ik heb er overna gedacht... en laten we er een spelletje van maken. maar niet in vorm van 50 euro maar in de vorm van een pintje.
elke keer dat iemand iets doms zegt zoals "thrillseekers-sweet sorrow (ferry corsten remix)" dan moet diegene, een pintje trakteren aan hij/zij die het ontdekt heeft. bv op het forum kan je dat bewijzen door te qouten. maar het moet wel iets deftigs doms zijn.. iets grappigs. geen taalfouten (want dan ga ik veel kunnen trakteren) eventueel kunnen we nog stemmen. en je mag qoutes nemen van alle topics, tis dus niet dat er alleen hier maar iets doms mag gezegd worden. deze topic dient eigelijk om de stand een beetje bij te houden.
dus wie heeft er zin in? :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| ik ga zwijgen of ik heb een vat aan men been :rolleyes: :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
...door te qouten...
...qoutes... |
dju geen taalfouten =\
wat is dan eigenlijk de tussenstand? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
dju geen taalfouten =\
wat is dan eigenlijk de tussenstand? |
ik denk dat als taalfouten zouden meespelen, tor veel pintjes zou krijgen ;) |
|
|
| djcresto |
| gelukkig ben ik de aanleiding van deze topic en trad het niet reeds in werking afgelopen zaterdag. Maar pintjes, Dries ik drink niemeer :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|