|
|
| DeSpErAtOs-X |
Et is alweer ff geleje, ma kheb nog es een trackje af e :D
Geen uitgebreide melodie ofzo ... da komt binnenkort nog wel es :-)
Kzou zeggen: laat u gaan , en beoordeel zelf :D
Desperatozz - Why You
Ciao'kez, Despe
(mensen die nen comment van mij willen, mogen altijd den link naar hun topic ook zette ... dan doe'k er ook iet vo terug e ;)) |
|
|
| TOR |
+
goeie kick
leuke melodie
lekkere geluiden die je niet elke dag hoort
-
baslijn kan iets meer low end gebruiken
de structuur: precies of je weet niet helemaal welke richting je wilt uitgaan.
conclusie
-> de beste plaat van degene die je tot hiertoe op het forum hebt geplaatst. |
|
|
| Bunz |
| niet dat ik een kenner ben maar ik vind het wel e goed plaatje ! |
|
|
| Bait |
Mooi gedaan despe,
Ik moet wel toegeven dat ik beter gewoon ben van u.
Not to worry! Keep em coming!
Kben zeker dat ge nog vele kaskrakers in huis hebt ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
thanks voor de comments so far :D
et is ook niet echt mijn stijl eigenlijk ... nujah, wat is mijn stijl eigenlijk?! :D
khad et gemaakt voor de Project Bass Contest @ telenet games music
ben blij dat et toch niet als slecht wordt bevonden :D
@ TOR ... je hebt ZEKER gelijk wat die bass betrefd ... die 'pompt' niet genoeg, en jah, in zo'n liedje zou je in princiepe altijd de bass moeten kunnen voelen ... maar daar werk ik nog wel aan :)
de structuur daarentegen is zoiet als: alles geven, uitblazen , alles geven , uitblazen ... sommigen vinden dit een geweldig concept ... en anderen (waaronder jij) vinden dit niet 'standaard' genoeg ... mss dat ik nog een ook ietwat tragere remake maak en een traditionele opbouw maak.
de geluiden ... jah kheb er wat mee gespeeld ... een gitaarklank als achtergrond, heavy saws in de lead, een saw-bass ... et is idd weer es wat anders als de gewoonlijke pluck & lead instrumentjes met een string of pad eronder :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|