return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)

Buoyant
Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...

Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen.
Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...

klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening
Eagle`
gebt wel een punt, ma ik ging er dan ook geen geld aan uitgeven :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Buoyant
Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...

Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen.
Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...

klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening

I agree :) Maar ik begrijp t wel hoor. 13 jarige meisjes sturen Justin Timberlake vast ook baby t-shirtjes wanneer ie een kindje zou krijgen. Allemaal leuk en aardig, en niks op tegen verder. Maar hier gedragen sommige mensen zich alsof M.I.K.E. hun buurman is. Irritante interessantdoenerij imho...

You're groupies! All of you! Admit it! :D
Eagle`
Nietes :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie
Maar hier gedragen sommige mensen zich alsof M.I.K.E. hun buurman is.

Funny you mention that...if only you knew ;)

En ja, ik wou hem puur vanuit mezelf een kaartje geven, want zonder stoerdoenerij, ik ken hem (én haar) wel, en ik vind het niet meer dan normaal dat je kennissen feliciteert met hun baby. Niemand MOET dat kaartje ondertekenen hé...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium