return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)

Tiger777
quote:
Originally posted by Buoyant
^t zit blijkbaar toch wel heel erg gevoelig :rolleyes:
just forget it man. Het is het allemaal niet waard

+1 :p

Is dees forum ooit niet eens begonnen als een OFF-TOPPIC ??? :conf:
Phortastic
congratz to pappa Mike en zen vrouwke :D
ik ken hem wel niet persoonlijk, maar nu die thread hier toch is en hij het blijkbaar wel regelmatig leest hier in BETA: congratz! :)
Phortastic
quote:
hoe weet je dat?
en waarom laat hij dat dan niet even merken?
want anders was ik er nooit over begonnen :)

Tis al langer bekend dat MIKE wel degelijk hier de forums leest, en wel degelijk rekening houdt met wat de fans zeggen/denken.

Lees deze thread maar eens tegoei: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=224963
Buoyant
pff dan nog,kheb nooit gezegd dat hij nooit op Trance Addict komt eh ?!?! Hij komt er nooit als MIKE zelf, alleen maar even piepen om te kijken of iets goed is of niet.

Ook al leest hij dit, dan neemt hij nog niet eens de moeite om een simpele "Dank U" te zeggen ivm de felicitaties.
Of hebben jullie daar ook weer een mooie verklaring voor?

Maar daar gaat het mij eigelijk helemaal niet, het interesseert mij ook niet of hij hier wel komt of niet, het ging mij in eerste instantie om de houding van sommige dat ze deden alsof MIKE hun beste vriend was en dat is nu helemaal uit de context "gerukt".

Laten we der nu maar gewoon over ophouden, want dit wordt toch niks en het is helemaal niet belangrijk ...
Phortastic
quote:

Laten we der nu maar gewoon over ophouden, want dit wordt toch niks en het is helemaal niet belangrijk ...

agree, ksnap u punt wel though.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium