return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)

TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
oke bouyant, ge hebt wel gelijk... maar dat geld niet voor iedereen...
ik neem nu Jasper en mezelf. tis door jasper dat ik al een paar keer met mike heb kunnen praten.
op dancevalley kwam hij toch ook maar eventjes met ons een babbeltje slagen. ik vroeg em toen nog... "wat ga je straks draaien?? *kuch*Silver bath*kuch* ik weet niet of het voor mij was, ma zo voelde het wel (maakt me niet uit ze) ma als ie dat dan nog draait----> super ownage.
dus geziet voor een paar mensen is het niet maar slap geslijm voor een persoon dat we niet kennen.

voilà. dat kan misschien belachelijk klinken, maar zelf ervaar ik ook een soort van elektriciteit tussen BeTA en Mike.

hij is trouwens meer aanwezig hier dan je denkt, Buoyant ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by TOR
voilà. dat kan misschien belachelijk klinken, maar zelf ervaar ik ook een soort van elektriciteit tussen BeTA en Mike.

hij is trouwens meer aanwezig hier dan je denkt, Buoyant ;)

hoe weet je dat?
en waarom laat hij dat dan niet even merken?
want anders was ik er nooit over begonnen :)
Aurélie
Gefeliciteerd , de verwachtingen zijn hoog gespannen denk ik voor die kleine :) .
pooley
Stopt is me wenen allemaal.
FredNova
1. het gaat hier zwaar off-topic, als het je niet interesseert, post dan niks aub!!!

2. MIKE leest dit meer dan je denkt (vb. ik stuurde hem de link door van dit topic, maar hij had het toen al gelezen)

3. Ei, ik heb Tijs een mail gestuurd voor zen huwelijk

on-topic, thanx

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium