|
|
| Zehra |
| och kom, gewoon jaloers allemaal... ok ik geef het toe, kben een grote fan van MIKE... schiet me dood eh :D |
|
|
| eieregooie |
| Daar is ook niets mis mee meis :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Er zijn hier mensen die dubbel zo erg zijn op het forum en dan is het nog niet eens voor mike.. maar voor een "wannabe-superstardj" |
Slaat dit op Elof-fans? :conf:
Zo ja vind ik het raar, want ik ken er hier geen :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Je mist t punt een beetje ;)
En wat als t nu Tiësto was? Gaan we m dan ook opeens allemaal een kaartje sturen? Iedereen die langer dan 4 jaar mee gaat als trance liefhebber heeft ook weleens met m gepraat. En OMG hij heeft een keer een briefje geschreven aan een vriendin van me die een keer niet kon komen toen ie nog gewoon hier in Delft z'n plaatjes kon draaien.
Nee, ik durf te wedden dat als iemand hier alleen maar overweegt om Tiësto een kaartje te sturen dattie van alle kanten gebashed wordt. Heeft iemand Tiesto een kaartje gestuurd om m te feliciteren met z'n huwelijk? Don't think so... |
Ik denk dat jij mijn punt een beetje mist ;)
Voor jou is Mike misschien hetzelfde als Tiesto, maar voor mij gaat die analogie helemaal niet op. Mike (en Caro evengoed) is een kennis, en zoals ik al heb gezegd, ik vind het niet meer dan normaal dat je voor kennissen die een kindje krijgen een kaartje of whatever koopt. En ik koop dat kaartje dus niet voor "OMG mijn God en idool M.I.K.E.", maar gewoon voor de persoon Mike. En als je niet gelooft dat ik hem ken of vind dat ik gewoon een slijmbal ben, tjah... das jouw recht zeker?
Ik ga hem in ieder geval vanavond een kaartje geven, met daarop de namen van iedereen die hem geluk wilt wensen (en dat zullen er best wel wat zijn ;) ). En als dat me een dikke slijmbal maakt of een irritante interessantdoener, I don't give a ... |
|
|
| Buoyant |
^t zit blijkbaar toch wel heel erg gevoelig :rolleyes:
just forget it man. Het is het allemaal niet waard |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|