|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Buoyant
klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening |
kom kom, das omdat gij uw naam der nie op kan zetten eh :p gewoon jaloers :p
neh maar kvind da echt totaal geen slijmdoenerij or whatever you three people wanna call it ;) tis nie da we zn huis gaan behangen met wc-papier en een dansje erbij gaan doen ofzo eh :rolleyes: komaan zeg. tis gewoon het gebaar da telt...
en nog iets... zie je me als een groupie van M.I.K.E.? :D whi happy me! vanaf nu aan moogt ge me ook zo noemen ;) kheb er geen probleem mee :toothless
ps: kwil een M.I.K.E.- t-shirt :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...
Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen.
Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...
klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening |
oke bouyant, ge hebt wel gelijk... maar dat geld niet voor iedereen...
ik neem nu Jasper en mezelf. tis door jasper dat ik al een paar keer met mike heb kunnen praten.
op dancevalley kwam hij toch ook maar eventjes met ons een babbeltje slagen. ik vroeg em toen nog... "wat ga je straks draaien?? *kuch*Silver bath*kuch* ik weet niet of het voor mij was, ma zo voelde het wel (maakt me niet uit ze) ma als ie dat dan nog draait----> super ownage.
dus geziet voor een paar mensen is het niet maar slap geslijm voor een persoon dat we niet kennen.
Er zijn hier mensen die dubbel zo erg zijn op het forum en dan is het nog niet eens voor mike.. maar voor een "wannabe-superstardj" |
|
|
| Buoyant |
| ik wilde ook niemand persoonlijk aanvallen en iedereen doet wat hij wil natuurlijk.Tis niet dat het fout is als ge iets voor hem wil kopen. Maar t lijkt mij gewoon nutteloos voor sommige mensen omdat ze hem alleen maar aanbidden, terwijl het ook gewoon een normale kerel is. Hij heeft hier nooit zijn kop laten zien en hij heeft het ook niet eens zelf gepost. Ik zei toch dat het arrongant was, tvoelt bij gewoon zo aan, maar goed, ik maak er mij er mij niet druk over, twas gewoon een gevoel dat plots in me opkwam en dat ik even kwijt moest. Ieder zijn God en superheld, ik hou ook van Lassie maar dat was dan ook een flinke meid. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Funny you mention that...if only you knew ;) |
Je mist t punt een beetje ;)
En wat als t nu Tiësto was? Gaan we m dan ook opeens allemaal een kaartje sturen? Iedereen die langer dan 4 jaar mee gaat als trance liefhebber heeft ook weleens met m gepraat. En OMG hij heeft een keer een briefje geschreven aan een vriendin van me die een keer niet kon komen toen ie nog gewoon hier in Delft z'n plaatjes kon draaien.
Nee, ik durf te wedden dat als iemand hier alleen maar overweegt om Tiësto een kaartje te sturen dattie van alle kanten gebashed wordt. Heeft iemand Tiesto een kaartje gestuurd om m te feliciteren met z'n huwelijk? Don't think so... |
|
|
| Kaidreas |
^ik voelde me ook niet persoonlijk aangevallen, kgaf gewoon mijn reden eigenlijk. ma tis nu ook niet dat een kaartje stukken van mensen kost e.. en tis gewoon iets van. proficiat ket... keep up the good work.. we staan achter u.
alle IMHO :rolleyes:
btw: is dat geen goedkope versiertruc?
"ik zie er misschien niet uit als brad pitt, en ik ben niet zo sterk als stallone, maar ik kan wel even goed lekken als lassie..." :rolleyes: :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|