return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
Beta-party 2 promotie

Kaidreas
^kpeins het....

we zullen maar lachen zeker.... oke iedereen voeten omhoog, want het niveau komt erdoor :rolleyes:
Nabistai
quote:
Originally posted by Kaidreas
oke iedereen voeten omhoog, want het niveau komt erdoor :rolleyes:

:D Die had ik nog ni gehoord
TOR
quote:
Originally posted by eieregooie
Platen die allemaal zgn "perfect" geproduceerd zijn zijn juist de platen die op den duur dood en dood saai worden...

mee eens. voor mij zijn minder goed geproduceerde platen vaak interessanter en ook menselijker. veel platen die vandaag uitkomen zijn precies afkomstig van een machine. maar in het geval van Traffic gaat het wel om basisfouten. de timing van de kick is niet goed en die hoofdsynth kon zeker meer body gebruiken.

quote:
2. Iedere plaat KAN in een uur tijd gemaakt worden. Wat een bs argument is dit? Traffic is typisch een geval van less is more als je t mij vraagt.

zeer weinig platen kunnen in een uur gemaakt worden en een zekere kwaliteit bieden. dat was mijn punt net. het ging niet specifiek om de tijd die in de productie is gekropen, maar om het weinig doordachte concept van de plaat. mij leek het allemaal zeer willekeurig.

quote:
3. Om te beginnen is dit een kwestie van smaak. Ten 2e vind ik het alles behalve cliche... Voor Traffic was er maar weinig wat er op leek. Hoe je erbij komt dat het melodietje happy is is me ook een raadsel?

het was vrij origineel voor een Tiestoplaat, dat moet ik toegeven, mar het opengooien van de releaseknop van de main synth is bijvoorbeeld een alomtegenwoordig gebruik. en ja, de melodie lijkt voor mij op een karnavaljingle.

quote:
Die nieuwe Solar Factor of wat wasset, die is pas slecht geproduceert en snel afgeraffeld, maar nu trap ik natuurlijk weer op teentjes hier want MIKE is heilig... :D

de productie zelf is niet slecht, maar er zit geen ziel in. ben het er volledig mee eens dat het geen goeie plaat is.
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
oke iedereen voeten omhoog, want het niveau komt erdoor :rolleyes:

Buoyant
:toothless

"wat heeft de spelende vrouw nu geleerd?"

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium