return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Duh!

Aendy
Hmm... jag är fortfarande lite putt över helgen och var tvungen att gå in på YOSTHLMs hemsida för att hitta lite virke till mitt pyrande hat mot dessa anskrämliga ursäkter till individer och finner följande citat (något som förövrigt Mattias, Gabys polare, berättade för mig redan på Twisted men som jag inte riktigt trodde kunde stämma.)En recension av en nattklubb:
quote:
Kim
Grodan Sergel, lördagar, 22-03

Ingen förstår varför det inte gjordes för tre år sen, men nu har äntligen Vietnaam och Sleepy startat en klubb! Och detta tillsammans med bartenderlegenden Joakim "e" Brännström och Fredrik Dahlgren. Förutom prettostuket på pressutskicket, som iofs visar på att de är redo att ta över 76s gamla lördagshäng (76 låg tidigare på IT-grodan), så är allting perfekt på pappret. Och det fungerar i verkligheten också! Av skivbolagshiphoppare, för skivbolagshiphoppare. Och hiphopstockholm har fått den elitklubb den så länge har saknat! En hiphopklubb där man kan stå i kostym och dricka Crystal och det är FEDT respekt. En hiphopklubb som faktiskt är jiggy på riktigt! För hur jiggy är det med massor av fattiga förortskids som inte minglar utan bara dansar?

Misstänker att iaf Fruktsoppa kommer reagera över detta. Men har inte dessa desillusionerade männsikor missat hela poängen med hiphop eller för den delen MUSIK?
[A|ienFactory]
Det är människor som lever förr att klaga på allting, och vara negativa. De föds utan någon som helst musiksmak, vilket är ett handikapp. Det förklarar nonchalant och negativt beteende.
King of Clubs
Var har du hittat det här?? Kan det verkligen vara på allvar?

"För hur jiggy är det med massor av fattiga förortskids som inte minglar utan bara dansar?"

*Ryser*
Aendy
quote:
Originally posted by King of Clubs
Var har du hittat det här?? Kan det verkligen vara på allvar?

www.yosthlm.com finns detta plus fler djupingcitat. Tyvärr är det allt för sant.
robstar
Va ere ja hör, va tar världen vägen!

De kommer ju va trevligt folk där,., BARA MUPPAR!!!

fan va ja lackar på sånt där....... :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden