return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Duh!

reveal
eftersom vi vet hur fel de har, är det ju bara att inte bry sig
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
eftersom vi vet hur fel de har, är det ju bara att inte bry sig

Jo, men problemet är att vi är lite beroende av dem. Det är ju lätt att undvika deras egna små klubbar för inbördes beundran. Men dels ligger de inne med mycket pröjs och kontakter och gör det möjligt att ta hit stora artister även i vår genre och dels så kommer de gärna och lägger sig i på ett eller annat sätt på "vårat" område (tex. Twisted-festen i helgen).
King of Clubs
Var inne på siten och blev ännu mer upprörd..

Såna här människor får en att bli illamående. Ett annat galet exempel är www.lyxpiraya.nu "Sajten för Er tjejer som är finare lyxigare och.." Kommer komplett med fotogalleri på fulla "östermalmsbrats" och allt..
reveal
tja.. visst fan är de störiga, men tycker inte de att vi är lika störiga? jag menar det har ju med vad man själv tycker att göra helt enkelt, alla måste accepteras...

jag tycker naturligtvis inte heller om dom, men men...
Dj Memento
Skall erkännas att jag inte kollat runt nåt nämnvärt på YO-siten (så jag har bara läst det som sagts här) men försöker dom inte bara vara ironiska/sarkastiska istället för urblåsta?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden