return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Jaaaaaa Carnaval

FUSyke
Carnaval is toch ook niets voor mij, ik vind het altijd maar een rare bedoening en al die zatte mensen:rolleyes: Mijn vriendin zit in Aalst op school; die mensen zijn een gans jaar maar met 1 ding bezig en dat is carnaval. Rare mensen die aalstenaars:) Veel leute voor de mensen die morgen naar Aalst gaan.
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
Carnaval is toch ook niets voor mij, ik vind het altijd maar een rare bedoening en al die zatte mensen:rolleyes: Mijn vriendin zit in Aalst op school; die mensen zijn een gans jaar maar met 1 ding bezig en dat is carnaval. Rare mensen die aalstenaars:) Veel leute voor de mensen die morgen naar Aalst gaan.

sint lieven? hohan?

tja sommige zijn inderdaad raar :D en velen zijn ook zat tijdens karnaval. Ken er wel ook genoeg uit aalst die nie raar zijn :p Enja zelfs ene die 3 dagen naar karnaval gaat en geen enkele keer zat is.

Eén van de leukere dingen aan Aalst karnaval (ben ooit één keer geweest) is dat je daar om 6 uur 's ochtends nog met duizenden rond en op de grote markt staat te feesten. Dat heeft zijn charme wel vind ik.
FUSyke
Ze zit op een verpleegschool dat aan een ziekenhuis ligt. Welke weet ik niet en ik moet het ook niet weten want zo'n slechte school:whip: man man moest je mij daar voor de klas stellen dan zou ik het zelfs nog beter doen!
CygnusX
Carnaval, daar moet ge van houden :) Ik hou ervan, net als Buoyant en Giesber.
Ik ga naar dezelfde fuif als Tom vanavond en naar een lichtstoet+fuif morgenavond.
Nyah
Karnaval.. is leuk als je dat met een bende kunt vieren. T zegt me ni zo veel om een stoet te zien - brr koud ... Ma als je bvb met een groepje vrienden u verkleed en dan naar zo'n carnavalsbal gaat, kunt ge wel al eens amuseren. Moeten ze me natuurlijk ook ni iedere dag gaan vragen, maar 1 keer opt jaar is wel ok. Tot nu toe nog maar 1 keer gedaan eigenlijk, en das al 5 jaar geleden (of wast nu 6). Vorig jaar wel nr de opening van carnaval geweest, maja, tis idd wel dat karnaval over t algemeen draait om t zat worden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium