|
|
| FUSyke |
| Carnaval is toch ook niets voor mij, ik vind het altijd maar een rare bedoening en al die zatte mensen:rolleyes: Mijn vriendin zit in Aalst op school; die mensen zijn een gans jaar maar met 1 ding bezig en dat is carnaval. Rare mensen die aalstenaars:) Veel leute voor de mensen die morgen naar Aalst gaan. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Carnaval is toch ook niets voor mij, ik vind het altijd maar een rare bedoening en al die zatte mensen:rolleyes: Mijn vriendin zit in Aalst op school; die mensen zijn een gans jaar maar met 1 ding bezig en dat is carnaval. Rare mensen die aalstenaars:) Veel leute voor de mensen die morgen naar Aalst gaan. |
sint lieven? hohan?
tja sommige zijn inderdaad raar :D en velen zijn ook zat tijdens karnaval. Ken er wel ook genoeg uit aalst die nie raar zijn :p Enja zelfs ene die 3 dagen naar karnaval gaat en geen enkele keer zat is.
Eén van de leukere dingen aan Aalst karnaval (ben ooit één keer geweest) is dat je daar om 6 uur 's ochtends nog met duizenden rond en op de grote markt staat te feesten. Dat heeft zijn charme wel vind ik. |
|
|
| FUSyke |
| Ze zit op een verpleegschool dat aan een ziekenhuis ligt. Welke weet ik niet en ik moet het ook niet weten want zo'n slechte school:whip: man man moest je mij daar voor de klas stellen dan zou ik het zelfs nog beter doen! |
|
|
| CygnusX |
Carnaval, daar moet ge van houden :) Ik hou ervan, net als Buoyant en Giesber.
Ik ga naar dezelfde fuif als Tom vanavond en naar een lichtstoet+fuif morgenavond. |
|
|
| Nyah |
| Karnaval.. is leuk als je dat met een bende kunt vieren. T zegt me ni zo veel om een stoet te zien - brr koud ... Ma als je bvb met een groepje vrienden u verkleed en dan naar zo'n carnavalsbal gaat, kunt ge wel al eens amuseren. Moeten ze me natuurlijk ook ni iedere dag gaan vragen, maar 1 keer opt jaar is wel ok. Tot nu toe nog maar 1 keer gedaan eigenlijk, en das al 5 jaar geleden (of wast nu 6). Vorig jaar wel nr de opening van carnaval geweest, maja, tis idd wel dat karnaval over t algemeen draait om t zat worden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|