|
|
| Dj LPG |
Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus:D ) volgen hieronder de links...:p Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom:D Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar:toothless
squishee
Gettin' high |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus:D ) volgen hieronder de links...:p Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom:D Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar:toothless
squishee
Gettin' high |
mmmh, vond ze, om eerlijk te zijn, ni goe... |
|
|
| Dark Apostle |
| dat cheap geluidje, met opzet of niet? |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
dat cheap geluidje, met opzet of niet? |
Heheh, jah was voor men eindwerk op school vorig jaar... De commerciële stijlen een beetje uitbuiten enzow eh, je kent dat wel:rolleyes:
Maar wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS:p Maar ik wou het gewoon even met de wereld delen eh... Na mijn examens begin ik opnieuw wat dingen te maken, maar dan zou ik graag eens serieus beginnen:) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS |
Ooh vertel :tongue3 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|