return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
maai mjoezik

Dj LPG
Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus:D ) volgen hieronder de links...:p Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom:D Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar:toothless

squishee

Gettin' high
Nyah
quote:
Originally posted by Dj LPG
Lolz, uiteindelijk heb ik dan toch maar mijn geklungel on line gezet... Voor wie eens wil horen wat ik zoal gemaakt heb (2 dingen dus:D ) volgen hieronder de links...:p Jack en Jasper enzow, ik denk niet dat dit iets voor jullie is maar kom:D Alle reacties zijn welkom... De jury van dance-industries vond ze alvast alles bahalve goed blijkbaar:toothless

squishee

Gettin' high

mmmh, vond ze, om eerlijk te zijn, ni goe...
Dark Apostle
dat cheap geluidje, met opzet of niet?
Dj LPG
quote:
Originally posted by Dark Apostle
dat cheap geluidje, met opzet of niet?

Heheh, jah was voor men eindwerk op school vorig jaar... De commerciële stijlen een beetje uitbuiten enzow eh, je kent dat wel:rolleyes:
Maar wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS:p Maar ik wou het gewoon even met de wereld delen eh... Na mijn examens begin ik opnieuw wat dingen te maken, maar dan zou ik graag eens serieus beginnen:)
Pumaz
quote:
Originally posted by Dj LPG
wees gerust, ik ben zwaar afgebroken door de mensen van NEWS

Ooh vertel :tongue3

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium