|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer? |
Door zo'n reactie geraakt ge er ni ze vriend |
|
|
| pooley |
Rook van me 16 ofzo, ben 1.5 jaar gestopt (nieuwe voornemens, 1.5 jaar volgehouden tot i kbegonnen ben met werken).
Nu rook ik alleen in de weekends en als ik wegga, tis gewoon soms een goed middeltje als je "niet weet wat doen of reageren", siggaretje opsteken.
En ik drink er minder door :) veeeel minder.
Ach ja valt allemaal wel mee, moet gewoon ni 1 pak per dag gaan roken. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer? |
Nee, je hebt er gewoon geen zin in :D
En die geheimzinnigheid mag wat opgevoerd worden want ik vind het zo marginaal dat je op de Meir zit te smoren (terwijl het niet mag van de wet) om rebels te doen.
Weed moet je smoren als je er zin in hebt, niet om aan een bepaald imago te voldoen imo. Wie het niet wil, wil het niet en wie het wel wil, wil het.
En ik smoorde niet als ik uitging, kwerd er toch maar loom van en ik ben gewoonlijk met auto als ik uitga. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nee, je hebt er gewoon geen zin in :D
En die geheimzinnigheid mag wat opgevoerd worden want ik vind het zo marginaal dat je op de Meir zit te smoren (terwijl het niet mag van de wet) om rebels te doen.
Weed moet je smoren als je er zin in hebt, niet om aan een bepaald imago te voldoen imo. Wie het niet wil, wil het niet en wie het wel wil, wil het.
En ik smoorde niet als ik uitging, kwerd er toch maar loom van en ik ben gewoonlijk met auto als ik uitga. |
Dikke vette word. dat stoerdoen kom alleen maar te pas als ge met een groep zijt, ik heb het altijd gedaan met een 3tal mensen. Filmke opzetten, wijn drinken ,een eentje roken... tis echt wel plezant ze, zeker als ge dat met goede vrienden doet. echt relaxed, en een ontspannen gevoel. enige nadeel is dat ik al een paar keer koppijn heb gekregen (meesten zeggen dat ie slecht gerold is ofzo).
Bij het uitgaan.. hoeft voor mij niet zoals raffic al zei, ge wordt er loom van. |
|
|
| Tiger777 |
| krijgt ge gene koppijn als ge de blaadjes in plaats van de bloemetjes rookt?:conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|