|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Nuja ga hem nu voor de eerste keer samen doorbrengen, denk ik toch en er toch een leuke avond van proberen maken. |
+1
En we vieren het op Trance Energy, dus leuk zal het sowieso worden! :) |
|
|
| Eagle` |
| Ik weet een ding en da is da grieten geld kosten ook buiten valentijn, ooit ne keer voor mijn vriendin nen teddy-beer gekocht, zo nen huskey, 25 euro for the love of god :rolleyes: voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik weet een ding en da is da grieten geld kosten ook buiten valentijn, ooit ne keer voor mijn vriendin nen teddy-beer gekocht, zo nen huskey, 25 euro for the love of god :rolleyes: voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju |
nen husky, hoe lief :D |
|
|
| Pheatus |
kheb precies meer chance dan gij :p
onlangs heeft men lief nen nieuwe horloge gekocht voor men nieuwjaar (75€). En 2 jaar geleden had ik ooit eens nen koddige grote beer (Pimbolie ofzo) zien staan in een winkel (70€ ofzo), en paar dagen later had ze die wel gaan halen zekers! (tussenhaakjes: kgeef ze ook soms iets moois terug hoor... don't worry ;) , en JA ik vind knuffelbeertjes cool :p *i'm a big teddy myself* j/k) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju |
Toch ook gesjelleg met zen tweetjes:conf: :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|