return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Fokused på München

Ravesquad
hur bra va det?

min vidriga kompis slarvade bort biljetterna så jag kom inte in:whip: :whip: :whip:

så berätta hur bra de va så jag får gråta lite till:(
Aendy
Fy FAEN för jäla wannabees. Jag är så trött på att stå och bråka med folk på dansgolvet som bara är där för varandets skull. Som lika gärna kunde varit hemma och sedan ändå skryta för sin jäla Östermalmspolare att de varit på världens fetaste fest. Alla vandrare, stoder och rent ut sagt idioter bör förvisas till helvetet. Annars var det jäligt oki. Framförallt röjde siste man ut på stora golvet, tror det var Danny Howells. Dessutom röjde alla dessa underbara människor i sina underbara kreationer. Mest av allt diggade jag kannibalen eller vad han var, han såg jälarihoppet ut att komma direkt från Samoa eller nåt.
Aendy
BTW kom jag in utan att lämna ifrån mig biljetten. Fattade inte var de skulla ha in den någonstans, var ju faen bara att traska rakt in.
Ravesquad
quote:
Originally posted by Aendy
BTW kom jag in utan att lämna ifrån mig biljetten. Fattade inte var de skulla ha in den någonstans, var ju faen bara att traska rakt in.

mmm...kul o höra..
Gaby
Vilken underbar fest! Rob di Stefano och Danny var ju bara GUDAR! Jag kunde inte slita mig ifrån dansgolvet!! Dansade många timmar i sträck :) och har sååååååå ont överallt idag... Underbara människor (utom snobbarna) HÄRLIG FEST! Ni som inte var där missade något stort måste jag jag tyvärr säga :( Den här festen får 9+

Ravesquad: varför kom du inte dit och betalade vid dörren? Din polare ska ha stryk!!!

HATAR SNOBBAR!!! VA FAN SKA DOM DIT OCH GÖRA??? VARJE GÅNG JAG GICK PÅ TOA SÅ TÄNKTE JAG "NU SLÅR JAG IHJÄL SNOBBBITCHEN". Snacka vad irriterande och jobbiga dom va eftersom dom fick en att bli våldsam på en sån fest! YO Sthlm förstör med sitt folk...räcker det inte med att dom har förstört hip hopen? ska dom lyckas sabba det här oxå? Skjortidioter som var packade som apor och massor med subbor (ursäkta språket men nu är jag sur) i miniklackar som dricker för mycket och käkar E va fan ska dom dit och göra? Det säger ju sig själv att dom inte ska dit och dansa!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden