|
|
| BZRK |
| Weekend voor da mijn examens beginnen. Da zal dus niks worden :( |
|
|
| aylake |
| Supper zouk zo zeggen. God komt naar gent, daar hebben we jaren op zitten wachten! 2 dagen voor me verjaardag, mega! Nu nog vipjes derbij ent kan nimeer stuk :toocool: |
|
|
| Kaidreas |
God... Omg
misschien kan hij wel slechtere dj beter laten draaien door een aanraking... snel stuur regi op hem af :o
ik heb eigenlijk nie veel goesting om hem te zien..
1. ik weet totaal niet wat te verwachten??? hoe zijn zen sets? iemand een recente tracklist?
2. na zijn cd reflections, wil ik hem zelfs gewoon niet zien... bwak... spijtig dat ik daaraan geld heb verspeeld |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
1. ik weet totaal niet wat te verwachten??? hoe zijn zen sets? iemand een recente tracklist?
|
Kies maar uit mag zelfs eentje zijn van 3 á 4 maand geleden, hij draait toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang hetzelfde, ik vind hem zeker goed draaien, ben "lekker uit de bol" gegaan vorig jaar op Innercity, maar dat was omdat ik iedere keer al voor 70% wist welk nummer der ging volgen. Maar goed, als er nog andere goeie namen komen is dit zeker te overwegen. |
|
|
| djcresto |
| tot vorig jaar vond ik niet zoveel aan pvd. Sinds een aantal maanden heb ik toch wel al een aantal steengoede livesets van hem gehoord. Vooral die in de powerzone in Nl was super. Nuja, ik heb pvd op sommige sets ook al serieus de mist in horen gaan. Maar hij verdient een faire kans en met zijn trackselectie van de laatste maanden zit er wel een goed feestje aan te komen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|