return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk!

eieregooie
Er moet natuurlijk wel een zender zijn die t WIL uitzenden... En ja, t kost een hoop extra techniek, maar op een budget van Mayday zal t financieel wel meevallen...

Ik gok dat de voornaamste reden desinteresse is... Tiësto in Disney werd toch wel in België uitgezonden?
Magistrate
quote:
Originally posted by crups
Vraagje: ik heb daar de hele nacht cameras zien rondlopen van jimtv, iemand een idee in welk programma dit verslag te zien zal zijn??

kdenk de vrijdagavond, hoe noemt dat weer, going out ofzo?
duk
quote:
Originally posted by Zjokke1977
ja cameras genoeg daar :)
Iemand toevallig die fotookes heeft gemaakt?

btw Een vraagje waar ik al lang mee zit : Als zo'n event over internet wordt gestreamed - kost dat dan veel meer aan de organisatoren? Zoja naar wie gaan die centen dan? (Dj's??)
Moeten de Dj's daar dan toestemming voor geven?

In de ons omliggende landen worden zulke events gestreamed dat het een lieve lust is - hier is da blijkbaar een taboe :whip:

mijn videoreportage is terug te vinden op www.glitterati.be
tis er eentje van tijdens de set van PVD.. :tongue3

wa betreft die livestreaming : het voorzien van isdn lijnen door belgacom is ni echt al te goedkoop, ma idd in budgetten zoals die van mayday is da een peulschil natuurlijk.

miss weeral iets te maken met SABAM? extra betalen ofzo...
die manne vrage voor alles geld e!!! :whip:
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by duk
miss weeral iets te maken met SABAM? extra betalen ofzo...
die manne vrage voor alles geld e!!! :whip:

Welcome to Belgium :toothless
Real
Vandaag (vrijdag) 19.30 & 23u op Jim
Morgen 19u

:)

Zie www.jim.be , Programma's -> Going Out

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium