|
|
| djcresto |
+1
Het gedrag van de security is niet goed te praten. Maar pissen in de zaal doe je ook niet. |
|
|
| Magistrate |
| achteraf gezien had ik graag zo'n zwart vandit t-shirtje gehad, der waren er blijkbaar nog veel met 1 |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by STEF59
i come back from mayday. About 800-1000 people. I will help someone who will post the playlist in the tracklists forum. |
so wrong.
it wasn't sold out but there were atleast 2-3k people.
It's just so big and when it's not completely full, it seems like there were only 1k visitors . |
|
|
| pooley |
totaal vergeten mijn groupie PvD shirt aan te doen :)
Al bij al vond ik het zeer goed, de muziek stond idd niet zo luid, wel goed voor de normùale mens maar bij mij moet het gewoon luid staan.
Ze moeten is beginnen met de boxen in de lichtbrug te hangen of van die racks van 10-12 racks op te hangen.
wat minder volk idd maar dat was juist perfect, ge ziet veel mensen feesten graag als er wat minder volk is, overal zag ge mensen door het volk heen dansen.
Lekker op wandel gaan :)
for an angel was men hoogtepunt. Veel op techno zitten gaan wat de max was. Soms vond ik PvD wat te soft maja, das persoonlijk.
parking gratis ok, maar dat de flikken u op de parking zelf beginnen te foielleren en uw auto uit te mesten, kom hé :) das TE gemakkelijk :)
twas wel ff stressen, 7 flikke rond u auto.
en die security, ach ja, soms was er evenveel security als publiek :) |
|
|
| BZRK |
Ik vond het allemaal maar niks, veel te hard, veel te veel techno for my likings. Om 3u zijn we dan maar al vertrokken.
Voor mij niet meer, maar ik denk dat ze met deze opkomst het volgend jaar niet nog eens gaan proberen.
Ik vond de set van PvD trouwens ook maar niks, maar daar sta ik redelijk alleen mee blijkbaar. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|