return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Hoe was weekend 28/29/30-01?

_Jedi
Vrijdag-namiddag & avond thuis gebleven.

Druk bezig geweest met financiele berekeningen en wat hoognodige telefoontjes.
's avonds klein feestje op het verdiep met cd's op de achtergrond van Afterclubs, Tropicana, Frednova & Paul Oakenfold. Was zeer gezellig al is dat wel heel vreemd als enige 'nuchtere' tussen een bende te zitten.

Zaterdag gewerkt tot 16u
Achteraf wat cd's bewerkt, .. mag alles terug vanop 0 databasen want men back-up is gecrashed na format HD en het bestand met reeds al 560 albums is foetsie! gisteren naar Tropic, viel weer goe mee, gelukkig kwam Karolien (schat van een meiske van de vestiare) regelmatig met mij klapke doen waardoor ik niet teveel aan =

dacht.

Zondag:
etentje bij ouders, volop wat besprekingen over de komende maanden, hoe en wat... proberen niet teveel negatief te denken over vanalles.
Wat mailtjes verwerkt, .. TE ticket is zeer waarschijnlijk verkocht, al is dat jammer voor de party maar goed tegen de problemen.
Nu .. Talla 2XLC live @ Technoclub June 2004

Punten voor het weekend: 6,5/10
Kaidreas
^da meiske trekt wat op die een van big brother, een paar jaar geleden.
goh mijn punten.. toch maar een 6 peinsk.
_Jedi
^da klopt .. Ellen denk ik, ze vragen haar dat soms nog of zij dat niet is of zeggen dat ze daar op lijkt.. veel gasten gebruiken die als openingszin, openingsvraag bij haar.
Kaidreas
^redelijk origineel :rolleyes:
ma ze trekt er wel op das een feit.
Bertn
mijn weekend:

vrijdag: ganse dag geblokt aan het vak "mediabeleid": heel veel, heel moeilijk, enz.
savonds ff iets gaan drinken tss 12 en 1uur, dan maffen

zaterdag: weer ganse dag geblokt aan mediabeleid... en dan HOOGTEPUNT van het weekend: naar een aflevering van het eiland gekeken savonds!!

daarna nog wa geblokt, dan een aflevering van in de gloria bekeken (lang geleden:)) en gemaft

vandaag: gans de dag geblokt aan mediabeleid.

punten voor dit weekend: 1/10

edit: maar na morgenochtend da examen te hebben afgelegd, zijn mijn examens gedaan!! dus maandagavond wordt een feestje:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium