return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Hoe was weekend 28/29/30-01?

Kaidreas
Misschien een review maken van hoe het weekend was.
Vrijdag thuisgekomen van men werk, ff fritjes gegeten, en mij voor de computer gezet, daar weer ff wat sets zitten zoeken :D
toen belde een vriend van me om te zeggen dat hij me in een uur kwam halen.... shiiiiiit, (das dus te kort voor mij om me gereed te maken :D) We zijn samen vertrokken naar "cafe het anker" wat zitten tafelvoetballen terwijl de rest stilletjes aan binnen kwam. Wat stond er die avond nog op het programma??? highstreet, goh al lang geleden zeker 8maanden ofzow.
In highstreet aangekomen was het best wel leuk, knap volk maar de muziek trok op niet veel (kwist ineens terug, waarom het zolang geleden was dat ik daar ben geweest :o )
twas eigenlijk gewoon een avondje hardstyle met af en toe 10 minuten r'n b. het was wel leuk maar het kon beter. sommige momenten waren zo saai dat we hebben zitten terug denken aan onze oude highstreet dagen :D : elke week in highstreet met een stuk in ons voeten, dikke vette leut maken. :)
om 4 uur vertrokken richting de eerste beste pitta-bar. en dat was het ongeveer.

zaterdag: tot 14uur geslapen. 's avonds het befaamde personeelsfeest.
ik kwam eraan (natuurlijk weer al laatste :D) en het onderwerp van de avond was toch wel mijn haar :D
wat stond er op het menu:
voorgerecht: zalm met garnalen en een klein beetje groentjes
soep: kon ik niet direct zeggen eigenlijk ma er zaten stukjes bloemkool in
hoofdgerecht: euh... een hoopje groeten met 2 lappen rosbief en kroketten
nagerecht: dame blanche :crazy:

Twas wel leuk, een paar bazen serieus zat gezien :D
en ik heb de keet gesloten om 5 uur ofzow. :D :cool:
Xilver
En ik ben dit weekend ni zat geweest, ben fier op mezelf :p
Icone
Bij mij moet het allemaal nog beginnen, ik verjaar immers pas morgen ;-)
mellow_head
Vrijdag omstreeks 17.00u thuisgekome van opleiding.
Kameraad belde mij om naar Hasselt te gaan (wa we daar zijn gaan doen weetk nog steeds ni vermits we zo gaar as get waren:D )
Daarna omstreeks 20.30u vertrokke naar andere kameraad >> Blade Trinity gaan zien, viel fel tegen imo. Paar pintjes gezope.

Zaterdag superweinig gedaan, den hele tijd voor de PC gehangen in feite:rolleyes:

Zondag veldrijden gekeken, stomme Sven Nys gewonnen. Wak vanavond ga doen is nog ni zeker:)
djcresto
rustig weekendje,

vrijdag thuisgekomen, voor pc gezeten, en playstation gespeeld. Men pc wat opgekuist.
zaterdagmiddag opgestaan, gaan fitnessen, 2 filmkes met vriendin bekeken
zondagmiddag opgestaan beke playstation, wk veldrijden, pc, straks nog gaan trainen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium