|
|
| mindshooter |
Om ni undrar vart jag vart så har jag inte varit vid datorn :p
internet strular igen men jag hoppas på att kunna fixa det snart.....
Just nu skulle jag behöva hjälp med en liten grej som ni säkert redan förstått av namnet på threaden.
För dom som inte vet det så bor min tjej i hultsfred och jag i sthlm och hon ska Vecka 48 praoa någonstans. Vi vill att hon ska praoa i sthlm men vi har inte hittat någon praoplats. Det är enda chansen för oss att ses på länge och därför känns det viktigt att hon kan bo hos mig den veckan. Vad vi behöver är någons mob nummer. Det har aldrig hänt förut att skolan har kollat upp numret eller praoplatsen därför finns det antagligen ingen risk för att något jobbigt händer. många av hennes kompisar har skitit i prao förut men nu ligger hennes morsa på. Det enda vi behöver är någons mobilnummer att ge skolan och i värsta fall att han\hon ljuger lite om skolan ringer.... se det som en kul grej ;):p
Do it for Love :clown: :clown: :clown: :toothless :eyes: |
|
|
| Aendy |
| Vill inte vara en downer, men arbetsplatsen har kontakt med skolan utan gå gå via eleven, de måste ju få in omdömen och dyl. Det räcker tyvärr inte med ett telenr. utan man bör helst ha ett fejk-företag också. Men kom igen mannen. Det lär ju finnas något företag som behöver gratis arbetsplats. Annars kan du ju alltid gå ner och fråga den lokala pizzerian och få någon slags deal med dem, de brukar inte vara omöjliga. Tro mig. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vill inte vara en downer, men arbetsplatsen har kontakt med skolan utan gå gå via eleven, de måste ju få in omdömen och dyl. Det räcker tyvärr inte med ett telenr. utan man bör helst ha ett fejk-företag också. Men kom igen mannen. Det lär ju finnas något företag som behöver gratis arbetsplats. Annars kan du ju alltid gå ner och fråga den lokala pizzerian och få någon slags deal med dem, de brukar inte vara omöjliga. Tro mig. |
Vi har försökt det mesta.....inte hittat någon plats......
Förra året lämnade varken min tjej eller hennes kompisar in några papper mer än själva numret och adressen. Själv praoade jag inte ens...sket i att lämna in alla lappar och lät det rinna ut i sanden....när allt var klart hade inte skolan upptäckt någonting...... |
|
|
| Gaby |
| Eftersom du skrev do it for love så blir jag så rörd...jag är en riktig romantiker...Skriv PM till mig så fixar vi det... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Eftersom du skrev do it for love så blir jag så rörd...jag är en riktig romantiker...Skriv PM till mig så fixar vi det... |
Det trevligt om du kunde ställa upp å hjälpa en männsika som är i behov av hjälp.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|