|
|
| TOR |
BeTA ID Contest 01 – Classics Edition
Voilà, de eerste ID contest is een feit. Zoals de titel zegt, dit is een classics edition. Dit betekent dat er geen recente nummers tussen zitten. Ik wou via deze weg oudere clubhits en enkele minder bekende persoonlijke favorieten weer tot leven brengen. Alle nummers komen uit de periode 1996 – 2003.
Het systeem werkt als volgt.
Er zijn 50 samples om te ID’en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen. Bij een original mix 2 punten (artiest en titel). Een voorbeeld met Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix):
- Junkie XL - ?? -> 1 punt
- ?? - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Beauty Never Fades (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 3 punten!
Als het gewoon om de original mix gaat of om een radio edit, hoef je dat niet te vermelden.
In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar mijn e-mailadres: the _ bilberry at pandora dot be. In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.
Als je dat liever wenst, kun je mij je antwoorden ook gewoon PM’en. Ook hier mag je zoveel updaten als je wilt. Binnen de vastgelegde termijn uiteraard.
Ik voorzie 3 weken om je antwoorden door te sturen (dat moet genoeg zijn, denk ik). De wedstrijd loopt met andere woorden af op donderdag 17 februari. De resultaten en de correcte antwoorden worden een van de daaropvolgende dagen bekendgemaakt.
De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen. :)
Je kunt het .rar-bestand met de 50 samples hier downloaden:
BeTA ID Contest 01.rar (rechtermuisknop, opslaan als)
Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen.
Veel plezier! :) |
|
|
| TOR |
| ook al zegt een ID contest je niet zo veel, ik denk dat jij goed zal scoren hier :) |
|
|
| Gladius |
ow my, das nog van voor mennen tijd (het meeste). kheb der zo'n 3of4 herkend (en dan die naam prolly nog ni weten). i sux =\
btw, ik tip op de jan voor de eindwinst =) (sry gert ;) ) |
|
|
| djcresto |
| de eerste 6 nummers gaven me veel hoop, maar daarna ging het serieus bergaf. Misschien dat ik den helf herken maximum maar voor de titels moet ik toch ook al eens gaan zoeken. Denk nie dat de algemene score heel hoog zal liggen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|