return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Kindred Spirits - Warp (Icone Remix)

Pumaz
You're a big boy, you can take it :p
Icone
Merci Elof, bedankt voor de steun!
djcresto
momenteel weer aant luisteren, is toch echt weer een goed nummer.

Maar als iedereen of toch de meesten van ons het zo goed vinden, waarom worden deze nummers (oa ook plus ultra) niet door een platenfirma getekend. Er zijn toch een pak zwakkere tranceproducties op de markt. Of zijn wij dan als belgian tranceaddict te vooringenomen in ons positief zijn?
dj Elof
quote:
Originally posted by djcresto
momenteel weer aant luisteren, is toch echt weer een goed nummer.

Maar als iedereen of toch de meesten van ons het zo goed vinden, waarom worden deze nummers (oa ook plus ultra) niet door een platenfirma getekend. Er zijn toch een pak zwakkere tranceproducties op de markt. Of zijn wij dan als belgian tranceaddict te vooringenomen in ons positief zijn?

Simpel: omdat ze het zelf niet meer weten... ik zie regelmatig cijfers van Bonzai en sommige platen denk je echt van "koopt nu niemand dat?".
Icone
quote:
Originally posted by dj Elof
Simpel: omdat ze het zelf niet meer weten... ik zie regelmatig cijfers van Bonzai en sommige platen denk je echt van "koopt nu niemand dat?".

Heb ik idd ook al gemerkt. Vooral bij Bonzai records heb ik zo mijn vragen... Ze zijn echt fel van smaak veranderd (als ik het zo mag noemen) sinds de wederopstart van het label. Ook MIKE en L-Vee zijn stevig achteruit gegaan sindsdien, vele van hun producties trekken nu nogal op elkaar en hebben weinig pit, vind ik.

Ik heb ook al tonnen 'amateur' producties gehoord die PAKKEN beter zijn dan de producties die wel uitkomen op de markt, zelfs al zij het van Thrillseekers, Ferry Corsten of anderen. Zeker veel van die 'Britse' trance (Gareth Emery, Mike Shiver, zelfs tot John O'Callaghan als goede vriend) vind ik ongelofelijk plattekes en saai.

Ik wil helemaal ni stoefen over mezelf, maar bij mezelf werkt dat ook frustrerend... :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium