|
|
| DeSpErAtOs-X |
Globaal: nice piece of music :D
maar euh, ik heb toch enkele *detail bemerkingskes*
vb op 2.18 zou ik niet gewoon zo'n droge kick plaatsen ... maar bijvoorbeeld een kick met een Crash / Effect erachter ...
en ik weet begod niet hoe ... maar et klinkt nogal statisch allemaal ... ik heb dat probleem ook met men producties ... et klinkt niet 100% warm ... hoewel jij al meer in de buurt bent als ik :D
en voor de rest ... een beetje Te standaard trance ... ik experimenteer tegenwoordig met groove elementen in trance ... vb zo'n lange woosh om de spanning op te bouwen ... of andere drums ofzo ....
et is een beetje een te 'normale maar goede' track ...
maar ik moet eerlijk toegeven: je levert wel zalig werk af hoor ... ;)
ciao |
|
|
| Icone |
Hey!
Ik ben persoonlijk ni echt voor gecompliceerde dingen, daarmee dat m'n stijl ook steeds quasi hetzelfde blijft doorheen de meeste van m'n tracks/remixes. Iedereen verwacht tegenwoordig precies van een trance artiest dat hij in alle trance genres moet kunnen thuishoren... Kvind dat persoonlijk nogal achterhaald aangezien er zovelen dat proberen. En aangezien er anderen genoeg zijn, blijf ik liever mezelf op dat gebied. Dan kan ik me ook meer vinden ik m'n eigen nummers :)
Ik vroeg me af... op 2:18 zitten er toch wat effectjes bij? Crash en soort van diepe, lange 'boom'? Of bedoel je ergens anders?
Greetz,
Wim |
|
|
| dj Elof |
Ik had deze thread blijkbaar over het hoofd gezien (damn, een mens moet echt wel alles lezen tegenwoordig op forums).
Ik deel een beetje de mening van de andere persoon, ik vind de vorige track net dat ietsje meer. Betekent niet dat deze slecht is, zeker en vast niet! Wat is dan het verschil? Geen idee, just a feeling moet ik zeggen ;)
Ik heb de track reeds getest. Vrijdag 28/01/2004 in discotheek Sotto's. De trance liefhebbers die reeds aanwezig waren om 22.30u stonden te dansen en na Jump To The Next train heb ik deze erin gegooid. Het nummer erna was ofwel Not Even Winds van Ozgur Can of Tilt met Explorer (don't recall it exactly).
Anyway, gisteren heb ik een nieuwe promo mix in elkaar gestoken en ik heb dit nummer erbij gezet. Ook in mijn volgende radioshow speel ik het. (just for the record: ik ben hier niet aan het spammen of zo, ik zeg gewoon wat ik met het nummer aan het doen ben).
Het vorige nummer ligt nog steeds bij de mensen van Bonzai. Ik had het doorgegeven met de nadruk van "bom". Maar blijkbaar delen ze niet 100% mijn mening hierover. Heel vreemd, want het nummer duikt nog altijd regelmatig op in mijn playlist.
En nog maar eens voor de record (want tegenwoordig moet een mens blijkbaar voorzichtig zijn in z'n uitspraken): ik ben hier niemand naar de mond aan het praten of wat dan ook. Ik beluister muziek en als het goed is, dan draai ik het, als het niet goed is dan niet. Of je nu Icone, Kindred Spirits, Tiesto, Airwave of dj Bolleken-met-de-pet op bent :D |
|
|
| Pumaz |
Merci voor de steun Elof :D
De melodie voor de volgende, 'Space crusader', is ongeveer af btw ;)
BOM!!!!!11111!!!!111!!!oneoneonerandombignumber |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De melodie voor de volgende, 'Space crusader', is ongeveer af btw ;)
|
way to put tons of pressure on my shoulders:wtf: ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|