|
|
| FUSyke |
Mijn examens zijn vrijdag gedaan, dus ik kan weer iets anders plannen dan studeren. Daarom de 'weekendplanner' terug opstarten:)
Enkele plaatsen waar er dit weekend feestjes te doen zijn:
* 28/01 > DJ Solidarité Asie @ Palais des Congres - Liege > M.I.K.E., YDR, Cor Fijneman, ...
* 28/01 > Invasion 014 Cherry Moon @ Sportpaleis Antwerp > Kai Tracid, Johannes Heil, Pascal Feos, ...
* 28/01 > Club Arena (Herentals) > Sven Lanvin, YDR, ZZino
* 28/01 > Rising Sun @ Illusion (Lier) > Danjo & Styles
* 29/01 > DMCX Party (Neerpelt) > DJ BAX, DJ Cassa, DJ Xcape, DJ Double U Jay, DMCX DJ-team
* 29/01/05 >>> Voor de liefhebbers van progressive trance heeft Essence deze keer de Rotationz DJ's uitgenodigd:
- The Mystic Force (Hans)
- Tim Davis
- AC Oliver
- DJ E
Decadance (Visa) - Gent///// van 00u tot....
* 29/01 > DJ Eliza @ Kokorico |
|
|
| FUSyke |
* Vrijdag ga ik het nog op het gemak doen. Beke uitrusten van de examenweek; bij vriendin beke naar tv kijken. Ik zou graag naar Danjo & Styles @ Illusion gaan maar daar voor zal ik een beetje te moe zijn denk ik.
Zijn er hier mensen die naar DJ Solidarité Asie in Luik gaan of naar Cherry Moon in het Sportpaleis?
* Op zaterdag ga ik mij keer goe uitslapen en zalig niets doen:p Voor s'avonds twijfel ik nog tussen Rotationz @ Decadance of Eliza @ Koko. Ik heb gehoord dat het in de Kokorico al een paar weken heel goed is met guests als Cor Fijneman, Elof, Nico en dit weekend komt Eliza. Dus mss ga ik daar wel eens een kijkje nemen. Fragmentje van Eliza @ Koko 2004 > http://www.the-story-of-house.be/kokorico/eliza/8.avi Als ik naar Gent ga dan ga ik ook nog wat flyeren voor The mindhunters Night op 03/02/05 in de Rector;)
* Op zondag zal het terug op het gemakske zijn:) |
|
|
| djcresto |
Eliza vond ik vroeger wel goed. Draaide regelmatig in ckomilfoo. Derna heeft ze nog in af en toe in BBC gedraaid. Werkt(e) ook in de Yellow Cab in Aalst.
Wat ik ga doen weet ik niet, ouders zijn op reis dus heb tkot voor mij alleen (en men zus). |
|
|
| Zehra |
| kga heel braafjes studeren voor mn examen Engels de maandag en dinsdag :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen idee wat ik ga doen...
Vrijdagavond ben ik toch niet thuis, en zaterdagavond misschien het einde van de examens gaan vieren in Antwerpen ofzo, we zien wel wat zich aandient.
Ow ja, zondagnamiddag zit den deze voor den TV: WK veldrijden!! :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|