|
|
| djcresto |
typerend dat het zo'n een 10 jaar oude track is als achtergrond, innovatie werkt hier duidelijk niet |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by djcresto
typerend dat het zo'n een 10 jaar oude track is als achtergrond, innovatie werkt hier duidelijk niet |
Ghost begon daar verleden jaar mee, en heel het publiek begon te hakken en werd zot :nervous: , nadat ze een uur stil sonden tijdens Bossi (Cosmic Gate). Toen maar snel naar huis gegaan. |
|
|
| pooley |
Whehe da lieke, gaan gaaan !
Mja das ne vrijdag, normaal gingen wij ook ma kmoet werken de zaterdag :/
Maja de lineup lijkt me ok-ish.
Tgaat er wel lekker hard aan toegaan. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ghost begon daar verleden jaar mee, en heel het publiek begon te hakken en werd zot :nervous: , nadat ze een uur stil sonden tijdens Bossi (Cosmic Gate). Toen maar snel naar huis gegaan. |
was vroeger natuurlijk ook een hardcore versie van,Thunderdome 15 als ik mij niet vergis, was iets vetter dan dit maar toch, toen luisterde ik daar nog naar |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Buoyant
was vroeger natuurlijk ook een hardcore versie van,Thunderdome 15 als ik mij niet vergis, was iets vetter dan dit maar toch, toen luisterde ik daar nog naar |
Waar is den tijd da ik met m'n Nike Air Maxkes en mijn Australian-vestje rondliep... En Club X was the place to be :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|