|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tjah, dat was natuurlijk een heel spijtige zaak, maar hij heeft er genoeg van afgezien de maanden erna denk ik :)
En hij IS gewoon de beste crosser van het seizoen, het zou bijna unfair zijn moest hij geen wereldkampioen worden...
Nu ja, ik hoop gewoon op een spannende wedstrijd, that's all! :) |
En een spannende wedstrijd was het, amai! :eyes: |
|
|
| FUSyke |
| Het was idd zeer spannend! Hij was niet super maar dankzij zijn ploegmaat is het hem toch gelukt:) Slim gedaan;) |
|
|
| djcresto |
| ksnap nie da iedereen vindt da het dankzij zijn ploegmaat is hoor. Vervecken had ook nooit da gat meer toegereden als hij daar nie achter vanthourenhout geraakt. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
ksnap nie da iedereen vindt da het dankzij zijn ploegmaat is hoor. Vervecken had ook nooit da gat meer toegereden als hij daar nie achter vanthourenhout geraakt. |
Jasper speaking:
Never say never, zeker niet met Vervecken. En uiteindelijk heeft hij wel een seconde of 2 verloren doordat den andere Sven uit zijn klikpedaal schoot. Maar zoals Erwin zelf zei, tot een echte sprint had het toch nooit kunnen komen op dit parcours, en hij zou het veel erger hebben gevonden om in een pseudo-sprint te verliezen. En Nys is best wel de verdiende wereldkampioen...
Alleen jammer van Wellens, weeral pech waardoor hij zwaar terugvalt, en net wanneer hij aansluit bij de kopgroep geeft Nys er een definitieve snok aan... |
|
|
| djcresto |
| Mocht ik van Nijs zijn ik zou na dit jaar alles op het mountainbike zetten. Wereldwijd heeft die sport toch 1000x meer uitstraling dan veldrijden. En met zijn capaciteiten moet hij da zeker wel kunnen. In het veldrijden kan hij na dit seizoen alleen nog maar verliezen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|