|
|
| ShyTrance |
Nick: ShyTrance
Namn: Fernando Yanez A
Bor: Södra Stockholm
Ålder: 15 år (87a)
Fritid: Älskar att lyssna till trance o att spela fotboll.. :D
Favo DJs/Producenter: Har många! nåra av dom é Ferry Corsten, Armin Van Buuren, Cosmic Gate o DJ Tiësto m.fl. :)
Lyssnar på: Nästan all sorts trance.. men mest uplifting/melodic, hardtrance o vocal trance m.m. |
|
|
| Singularity |
Nick: Singularity
Namn: Dan Axelsson
Bor: Stockholm (västerort)
Ålder: 20 (82:a)
Intressen: Trance...behöver jag säga ngt mer? ;)
DJ: Armin Van Buuren
Lyssnar på: Uplifting och Melodic mm. |
|
|
| Promo2000 |
Nick: Taste
Namn: e.z
Bor: Stockholm (västerort)
Ålder: 17 (85'a)
Intressen: Helt såld på Trans & att mixa. Brukar mixa mkt...skulle vara roligt att typ battla mot nån här å knäcka så håårt! =)
DJ: DJ Tiesto & AvB helt klart
Lyssnar på: Uplifting och Melodic |
|
|
| Treo |
Jag bor i Finland (Åland närmare bestämt) men pratar bara svenska så jag känner mig mer hemma här i den svenska sektionen. Kan inte ens finska... nåja..
Nick: Treo
Namn: Gustav Franzén
Bor: Åland som sagt
Ålder: 22 (1980)
Utbildning: allmän datorslav
Jobbar: i en j*vla fabrik, hatar det.. dålig lön oxå..
Favorit artist: Tiesto tror jag.. Solar stone är bra oxå.
Övrigt: producerar lite trance på amatörnivå, kör alfa romeo, dricker för mycket.. skriver med för mycke punkter... hmja, det är väl ungefär allt..
-Treo- |
|
|
| Connector |
Tänkte presentera mig jag med. Har varit här ett tag nu :)
Nick: MDB, mydicksbigger, Connector, CRAAACK, iMoN (Är de jag använder. MDB och mydicksbigger är vanligast)
Namn: Jonaz Lehtomäki (finska föräldrar. Född i Sverige)
Bor: Big City Wernamo, Småland
Född: -84
Pluggar för tillfället på Medieprogrammet. Efter gymnasiet blir det en högskola med inriktning Grafisk formgivning (Photoshop är min bästa vän :) )
Gillar att dj'a (även om jag suger). Är lite intresserad av fotografi men mest grafisk formgivning, manipulation och sånt.
har ni tråkigt så kan ni glida in på hemsidan. Har även domänen t3lia.com men det finns inget där i skrivande stund.
det här är jag :)
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|