return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
Svenska folket

doter
Nick: doter
Namn: Patrik Odén
Född: 82

Intressen: Basket å Trance

Gillar å göra annars: Umgås m vänner, kolla på film, åka skidor, resa, festa, träffa nya människor, kolla igenom näte etc.

Allmänt: Gick ut gymnasiet i somras m bra betyg =P Jobbar å tränar nuförtiden bara, går ut på helgerna, är singel...

Trance: Gillade mer Melodic förut, men nu gillar ja mer å mer progressive å även prog. house. FAvoritlåten är nog: Tiësto - Suburban Train, favorit CDn är nog: ITWT [003] Lars Holte lr PVD - PoD

D räcker
Misery
Namn: Ivar Boson
Ålder: 17
Nick: PsyCow, Misery, REjV
Bor: Eslöv
Student: läser andra året Natur->MatteData
Intressen: Göra Musik, Grafik (design och textures till spel), leka dj, gå på 'rejv'fester.
Musik: Älskar PsyTrance, Goa o Drum n Bass. Gillar softig trance, epic trance, techno o sånt. :)

Övrig info: Gör musik (hållt på sen ja va 13). Jobbar just nu helt i Reason. Har en Yamaha CS2x som jag använder som midikeyboard, samplar även mycke ljud från den. Gör mest trance o psytrance o techno. Min musik finns på http://mp3.com/madstyle och http://webmusic.fragzone.se På webmusic heter jag Vibration Design. :)
fruktsoppa
Uppdaterar min info. GABY: du får ta bort det tidigare inlägget hjelst..

Nickname : Ikmon - Ikmonism
Namn: Henke
Ålder: 16
Bor: Bagarmossen. Stoltaste tuppen!
studerar: Går i Kärrtorps gymnasium i Sthlm på Medialinjen.
håller på med webdesign o så på fritiden.

Lyssnar på: all sorts hiphop, mest soul o RnB
fritid: målar graffiti, lyssnar på musik, åker flatland bmx, krökar, festar, sitter vid datorn o gör nyttiga saker.
dator: AMD athlon 1002mhz 50 gb HD + 233mhz 2,5gb(använder bara denna dator) + ADSL
Matrix: ja, precis. 7110
hemsida: .pf.

blir tänd på: röka, kröka o fet musik.
på g nu: Sälen om ett antal dagar. Sommaren blir fett också.

lyssnar på 3 trance-låtar:
Tomski feat. Jan Johnston - Love Will Come Again
Riva feat. Danni Minogue - Who Do You Love Now?
Kay-Cee - Millenium Stringz (Club Mix)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden