|
|
| Skogsflickan |
Namn: Viktoria
Födelseår: 1976
Stad: Stockholm
En skogsflicka från Docklandseran som hungrigt längtar ut på trancemarkerna igen.
Är här för att leta rätt på vart jag hittar de bästa markerna nu. |
|
|
| Jimmie |
Namn: Jimmie
Smeknamn: svensker/svenskeren
Född: -83
Födelsestad: Oskarshamn, uppvuxen i Uppl. Väsby
Nationalitet: Svensk
Bor: Køge, Danmark. Östkusten, strax söder om Kbh.
Husdjur: 2 polare
Språk (Flytande): Svenska
Språk (halvtaskigt): Engelska, Danska
Sysselsättning: Blivande student, knegar natt i väntan på skolstart. (Natt is the !)
Lämnade Sverige för strålande arbetskarriär i det lilla landet i söder och kom efter ett par år fram till att studier nog är det bästa.
Är rätt duktigt på det där med datorer och teknik, svingar lödkolv som få andra. Det är nog min största talang och mitt tidigare levebröd.
Fördriver en del tid på alla trevliga fester som är runt Kbh. Det liras en del bra musik här omkring.
Det var lite om mig, skoj forum ni verkar ha här! |
|
|
| sleeping |
| Tjena, john heter jag, har väl smygit runt på forumet utan att posta direkt nånting. 23 år och pluggar i uppsala |
|
|
| patrick_bateman |
Namn: Olle
Född: April 1978
Nationalitet: Svensk
Bor: Stockholm
Civilstatus: Supersingel
Sysselsättning: Jobbar, tränar och festar
Intressen: Träning, dykning, skidåkning, festa, film mm mm
Lyssnar på: För närvarande mest trance och House. Blev helt frälst efter sensation white i Amsterdam 070707. Hade gärna sett mer trance dock
DJ's: Är lite novis inom detta men jag gillar, Tiesto, Armin van Buuren, Paul van Dyk, David Guetta mm mm. Som ni ser rätt så kommersiellt men hoppas snappa upp lite nya DJs här. |
|
|
| Nemesis44 |
Namn: Karl Filmer-Sankey
DJ/Artistnamn: Nem, Calvin Karass
Född: 26th June 1971 (Yes I'm an oldie).
Födelsestad: Göteborg
Nationalitet: Svensk, but have lived in England since I was 5. Hence my written Swedish is pathetic. Doesn't help being dyslexic either.
Bor: Brighton, England
Språk (Flytande): Spoken Swedish (With a little accent), English as you would expect.
Språk: Bit of Italian and some Spanish
Civilstatus: Married, soon to be father.
Sysselsättning: Working DJ with residencies in England and dance music producer. Oh and a crap day job in IT.
Intressen: Making music, DJing, been a DJ for about 22 years now. Got into dance music in 87/88. Starting DJing at early Raves in the UK and Holland. Also played a few season in Ibiza
Lyssnar på: Trance. I love driving trance that will make the dance floor bounce and then watch the reaction as the Euphoria of a well written breakdown lifts the place.
Favourite Track: Push - Strangeworld (2000 remake).
I have had the privelage of working with a lot of the major names in the world, most notably Ferry Corsten, Marco V, M.I.K.E. (aka Push), Judge Jules (Top bloke) and Sander Van Doorn, although there have been a range of others too.
Biggest musical influences: Signum, Marco V, M.I.K.E., Sander Van Doorn, can't forget Ferry and for some strange reason the Dallas Superstars, nice bouncy funk if you ask me.
Sorry if I post in English, I can read Swedish but get frustrated with my written Swedish as I have a hard time expressing myself and putting my point across.
I would like to get a little insite into the Swedish scene and ulitmately perhaps play a few gigs, not that it's my only angle for being here. Been around the DJBooth forum for a long time but thought it was time to re-connect with the mother land.
All the best
Nem |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|