|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Pisch
Namn: Tom Carlsson AKA Pisch
Ålder: 21
Bor: Ekerö, utanför Stockholm
Intressen: styrketräning & EDM
Lyssnar på: Rätt mycket! Trance, Tech/Electro/Progg-House!
Favvisar: Scot Project, PvD, sen massvis av olika DJ,s och producenter på Housesidan!
Jobb: Dagis fram tills årsskiftet! Sen blir det plugg till Hudterapeut!
Övrigt: Gnaget och AS Roma FTW! |
Som medlem Sep-03-2006 får du förklara dig själv varför du kommer nu :D
Välkommen! |
|
|
| Pisch |
Hängde på Tranceland.org förut och gör det fortfarande, sen har jag alltid kollat in denna sida lite då och då, och när Vizay sa att den här sidan va "The " så då va det bara att registrera sig!
Tackar Tackar Anuga, syns i hytten på Lucia Cruisen! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Pisch
Tackar Tackar Anuga, syns i hytten på Lucia Cruisen! |
Nice! |
|
|
| DjDoubleD |
Hejsan !
Nu har man hittat hit och kommer förmodligen sitta här en hel del.
Har hittat en rad med sköna tracklist som man bara måste ha i skivsamlingen.
David heter jag är född 1985 bor i Uppsala och sysslar med lite av varje för det mesta är jag ute efter att få ett fast dj jobb på nån stor klubb men det verkar ta sin lilla tid innan man får nåt så till dess är det bara att forsätta träna.
Man kan ju bara bli bättre !
Personligen kommer jag att gilla och se vad svenska folket gillar för musik just nu och vilka låtar som är helt inne och vilka som är helt ute :)
Tackar för mig |
|
|
| Soundborn |
Tjena alla!
Andreas heter jag! 22 år. Född och uppvuxen i Göteborg men bor sedan 2.5 år tillbaka i Falun, Dalarna. Har hållit på med musik nu sen jag var 11 år, började även spela piano när jag var 8. Nu för tiden blir det stortsett all storts muisik inom trance genren.. Använder mig av Cubase SX 3 & Reason, min 2 synthar Korg Karma Workstation och en Virus C Desktop och mina VST V-station och Korg Legacy Collection! :)
Tja det var väl allt! Min musik kan höras på www.soundborn.com
:crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|