return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 
Svenska folket

SWE_TRANCE
Min gamla...
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Namn: Michael Jarestad
Nickname: JAre (bara swe-TA som jag har SWE_TRANCE)
Ålder: född 1981
Bor: Borås
Jobbar: Webbutvecklare (ASP/SQL/Webdesign m.m.)
Dricker: Ja, på krogen ;)
Dj's/Producenter som jag diggar:
Listan kan göras oändligt lång men här kommer "toppskiktet"..
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Hiver & Hammer
Judge Jules
Paul van Dyk
Marco V
Tiesto
Ferry Corsten

Drömresa: Trance Energy, Mysteryland, Ibiza, Gatecrasher

Såhär ser det ut idag...
Namn: Michael Jarestad
Nickname: JAre (bara swe-TA som jag har SWE_TRANCE)
Ålder: född 1981
Bor: Borås
Jobbar: IT-Manager och delägare i ett företag
Dricker: Helgalkis :D
Dj's/Producenter som jag diggar: AvB, Tiësto, Markus Schultz, Ferry Corsten, Yoji m.fl
Drömresa: Ibiza, GKGG
Fritid: Japp! Lira boll, segla m.m.
MBF

Namn: Noah G
Född: 1987-08-07
Civilstatus: Singel
Bor: Stockholm
Gör: Mixar, äter och sover
Lyssnar på: House, och pyttelite trance
Favorit Dj/Producent: Till och från. Pryda (Eric Prydz) har väl störst andel låtar som jag gillar.
Intressen utöver musik: Bild, form, kläder, arkitektur och liknande.
zoric
Uppdatering av gammal presentation:

Namn: Zoran Zoric
Smeknamn: Zoko, Zoki, Z (Zäta alternativt Zee)
Född: 1988-03-27
Födelsestad: Bihać, Bosnien & Hercegovina (Nära gränsen till nurvarande Kroatien)
Nationalitet: Serb från Bosnien
Bor: Charlottenborg, Motala (Sedan 1992)
Språk (Flytande): Svenska, Engelska, Serbiska, Kroatiska, Bosniska
Sysselsättning: Går tredje och sista året på Teknikprogrammet, Carslunds Utbildningscentrum (Gymnasium) i Motala
Intressen: Fotboll, Musik, Foto, Vänner och Fester
Lyssnar på: Prog-psy, Full on, Goa, Ambient, Uplifting Trance
DJ's: John 00 Fleming, Christopher Lawrence, Nicholas Bennison, Ferry Corsten, DJ Orkidea, Miika Kuisma, Nasa
Favorit producenter: Mirco de Govia, John 00 Fleming, Wizzy Noise, Ferry Corsten, Miika Kuisma, DJ Orkidea, Slusnik Luna, FREq, Protoculture, Human Blue, Opium, The KLF, Vincent de Moor, The Digital Blonde, Ticon, Tegma, Electric Universe, Oliver Lieb, Andreas Schmidt, Vibrasphere, Whirloop, Chakra (Jag kan fortsätta tills imorgon..)
MSN Messenger: zoranzoric@gmail.com
Myspace: http://www.myspace.com/zoric
Framtiden: Jag vill ut och resa i världen efter Gymnasiet är avklarat. Helst vill jag besöka Japan, Oceanien (Australien, Fiji och Papau Nya Guinea) men även Sydafrika, Chile, Bolivia och Södra Argentina. Annars ligger det största intresset i att studera utomlands om jag inte tar ett sabbatsår efter Gymnasiet
Jeremy H
Är nog dax att uppdatera här också! :p
"Lånar" lite delar av Zorics mall från ovan :)

Namn: Jérémy Halldén
Född: 1984-05-10
Födelsestad: Toulon, Frankrike (vid rivieran nära Marseilles)
Bor: Min egna lilla 1:a i Göteborg (sedan 2004)
Språk (Flytande): Svenska, Franska, Engelska
Sysselsättning: Går tredje året på civilingenjörsutbildningen Informationsteknik på Chalmers Tekniska Högskola, Göteborg. Extraknäcker även på El-giganten och på ett lager också när det behövs.
Intressen: Musik, sport/träning, vänner, fest och, sist men inte minst, pilla navel.
Lyssnar på: Allt värt att lyssna på. Kanske dominerar progressive house något.
DJ's/producenter: Too many to mention...
MSN Messenger: jeremy1984@hotmail.com
Framtiden: Trivs kanon i Göteborg och planerar att bo kvar här och läsa klart de 3åren jag har kvar på min utbildning. Funderar dock på att ta ett sabbatsår och fara runt i världen och härja (:
fede
Har också lånat från zoric (tack ;P) :D
Jag blev också tvungen att uppdatera min 4år gamla presentation :)

quote:
Originally posted by fede
Nick: ShyTrance
Namn: Fernando Yanez A
Bor: Södra Stockholm
Ålder: 15 år (87a)
Fritid: Älskar att lyssna till trance o att spela fotboll.. :D
Favo DJs/Producenter: Har många! nåra av dom é Ferry Corsten, Armin Van Buuren, Cosmic Gate o DJ Tiësto m.fl. :)
Lyssnar på: Nästan all sorts trance.. men mest uplifting/melodic, hardtrance o vocal trance m.m.

Namn: Fernando Yáñez Aguayo
Smeknamn: Kiko, fenne, fede, niño, fenan etc. :p
Född: 1987-06-10
Födelsestad: Stockholm
Nationalitet: Svensk (rötter från Chile.)
Bor: Stockholm
Språk (Flytande): Svenska, Engelska, Spanska
Sysselsättning: Ska börja plugga språk samt fotografisk bild annars arbetslös (Studenten 06 :disbelief)
Intressen: Musik, Grafisk Design, Fotografi, Fotboll (Barca!), Vänner och Fester.
Lyssnar på: Nästan all edm :) Uplifting trance, psy, hard-/techtrance, hardstyle, prog och just nu mest House! utöver edm så lyssnar jag på britpop (Coldplay, Radiohead etc.) m.m.
DJ's: Laidback luke, DJ Preach, Markus Schulz, Steve Angello, Roger Sanchez, David Guetta och Erik Morillo just nu.
Favorit producenter: Ferry Corsten, Above & Beyond, Mike Shiver, Axwell o en massa massa mer :)
MSN Messenger: y_a_fernando[at]hotmail.com
Framtiden: Jag vill studera Grafisk Design i Berghs School of Communication o bli en framgångsrik AD ;) :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden